Ik ben op gesprek geweest,en tja heb mijn bedenkingen.Hij verplicht mij eigenlijk al om dezelfde boekhouder
te nemen als hij heeft,wij hebben een boekhouder (mijn man is zzp-er).En dan ook die kosten delen!!
Hij betaalt €125 per maand!
Oh ja,ff dit,het is een gay haha,maar dat maakt niet uit!!
Ik kan wel een sleutel krijgen van de zaak en kan dinsdag t/m zaterdag gebruik maken van de zaak.
Hij had het erover om gezamenlijk de telefoon te gebruiken van zijn zaak,tja wil liever gewoon mijn eigen nummer,
of zie ik dat verkeerd?
Ik vond het eigenlijk best wel wat klein in de zaak,zat al te zoeken waar ik mijn hoekje zou kunnen maken.
Het is wel een hele knusse en gezellige zaak!
Hij begint zelf pas om 10.30,ik mag dit zelf bepalen,kan al vanaf 8.00 uur.
En hier komt ie dan:moet dan de helft van de huur betalen,incl.alles dan.€300.
Tja,vind het wel veel geld om te beginnen,ik vind dat hij me dan eerst eens de tijd moet geven om wat klantjes te krijgen.,
dit zal niet moeilijk zijn,vele klantjes van hem hebben al vaker gevraagd voor een nagelstyliste.
En ik denk ook niet dat ik daar 5 dagen zal zijn.
Pppfff weet het niet,mijn man zegt dat ik het niet moet doen.Dat ik dan beter weer op het kamertje bij ons boven kan gaan nagelen,
kost niks zegt hij.Maar dan heb ik die klantjes weer allemaal door mijn woonkamer haha,weet het niet!
Mijn mening is:kan hij mij niet een kans geven voor bijv.2 maanden,en dat ik kan kijken hoeveel klanten ik dan heb,
en dan bijv. €100 per maand om te beginnen?Kan ik dit zo voorstellen aan hem?
We hadden niet zoveel tijd om het goed te bespreken.
Wat vinden jullie hiervan?Alvast bedankt.