Ik ben eigenlijk opzoek naar aparte kleuren gellak.
Niet de kleuren die iedereen al heeft, maar net een beetje anders?
Iemand een idee?
Ik ga ervan uit dat het puur voor gelpolish gellak etc is maar geen normale lak.
Wat je kunt doen is 2 kleuren bij elkaar doen in een klein leeg flesje en meng zelf de kleur die jij wilt.
Je kunt ook een zacht roze nude kleur pakken en doe hierbij pigmenten poeder .
Goed schudden dan 3 dagen koelkast elke dag wel schudden daarna 3 dagen boven de kachel huiskamer temperatuur elke dag schudden en kijk welke kleur je hebt.
Zo heb ik ook hele mooie acryl poeders voor elkaar gekregen onderstaand voorbeelden.
Ik layer en meng zelf kleuren. Hierdoor krijg je hele mooie effecten en je kunt er heel veel in combineren. Vandaag toevallig voor een klant 2 kleuren gemengd. Ik meng echter wel maar voor 1 keer en is de kleur dus niet meer precies na te maken. Maar dan zeg ik gewoon tegen de klant dat ze een speciale custom-made kleurtje hebben! Layeren doe ik wel vaker hetzelfde, maar ik onthou gewoon wat ik layer.
Hier 2 voorbeelden, de eerste is gelayerd, de tweede gemengd.
niet om je af te kraken hoor marga maar vind het niet echt aparte kleuren, dit zijn kleurtjes die je wel kunt kopen.
Maar toch.. 2 hele mooie foto`s, misschien een tip… vijl de ringvingers / pink beetje korter ze steken nu uit,
ik heb dit met 1 klant haar nagelbed van de ringvingers is tigmalen langer dan de wijsvinger, ik kort hem helemaal in zodat het geheel meer overeen komt.
Het ging er ook niet om dat ik aparte kleuren heb gemengd/gelayerd. Ik maak de kleur waar de klant om vraagt. Het was een voorbeeld om te laten zien wat mogelijk is. De klant wilde niet dat ik de nagels korter maakte, omdat ze juist wilde dat ze langer bleven. Alleen waren een paar andere nagels helaas wel ingescheurd, en daarom de ongelijkheid in lengte.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?