Gratis website

• noord22

Hi allemaal!

Momenteel gebruik ik Facebook als mijn huidige ‘' website ’' maar wil er toch wat meer mee gaan doen.

Nu heb je heel veel van die gratis website gebeuren wat allemaal zo aantrekkelijk klinkt, maar ben toch altijd bang voor een addertje onder het gras..

Las ergens hier op het forum over jouwweb.nl maar voor de rest heb ik nog niet veel kunnen vinden.

Wat is jullie ervaring met die gratis webhostings en hoe hebben jullie het aangepakt?

Bedankt alvast!

• Marga1984

Ik gebruik op dit moment jouwweb.nl. Die is helemaal gratis, en voor een domeinnaam betaal ik €7,- per jaar. Ik vond deze goed genoeg en is best makkelijk te maken.

Ik heb voor mijn zus ook een website gemaakt via weebly. Deze is ook gratis. Maar als je een domeinnaam wilt koppelen dan moet je daar een pakket voor afkopen. De goedkoopste kost €50,- per jaar. En dan moet je dus nog de domeinnaam kopen. Maar weebly is wel veel mooier en nog veel makkelijker. Pluspunt is ook dat weebly ook gemaakt is om op een mobieltje/tablet te bekijken en jouwweb is dat niet. Dus na met beide te hebben gewerkt, gaat mijn voorkeur toch uit naar weebly, ondanks dat ik meer moet betalen om mijn domeinnaam te kunnen gebruiken. Maar jouwweb is zeker ook een goede om mee te beginnen.

Dit is mijn website via jouwweb:

Margarita TrendyNails

Dit is de website van mijn zus via weebly ( ga niet naar de webshop, want die gaat via mijnwebwinkel en is dus niet van weebly)

Patanegra Helmond

• info@sillydreams.nl

Wil even reageren op Margerita, er zijn goedkopere pakketten te koop. Ik heb mijn website laten maken dat zijn eenmalige kosten. Om de website op internet te zetten heb je een provider nodig, ik

heb ccc hosting en dat kost mij nog net geen 28 euro per jaar en dat is inclusief mijn domeinnaam. De hulp is ook zeer goed want ik heb ze ieder jaar wel een keer nodig omdat ik weer eens iets vergeten ben of verkeerd wachtwoord gebruik.

• esther

Ik heb mijn site met wordpress gemaakt super simpel! Ik betaal 17 euro per jaar voor een domein met hosting via ermis. het fijne ervan is dat je zelf heel simpel dingen kan veranderen. www.Esthersnaildesign.nl

• noord22

Oh super bedankt voor de berichten!

Het valt me alles me de bedragen per jaar zijn zeker te overzien!

Ik had gisteren inderdaad naar wordpress gekeken maar kon daar alleen een blog maken op de een of andere manier..

• Miranda

Jouw website ziet er ook goed uit Esther!Lekker rustig!

• Susi

.

• esther

Ja he klanten houden van simpel en overzichtelijk! Eerst vond ik mijn site nogal amateuristisch maar klanten zeggen toch vaak dat ze dat wel prettig vinden.

Wordpress is idd een blog maar dat kan je dus allemaal instellen. Ook de hele layout. Je hebt ook heel veel plugins welke je kan instaleren.

• noord22

Ik denk dat ik mijn website ga hosten bij mijnwebsitehosting.nl hoor er wel veel positieve reacties over en niet te duur..

Esther, wordpress kun je ook downloaden en dan gebruiken toch? Of begrijp ik het verkeerd?

• Petra's Nails

Ik heb nu 3 jaar een gratis site via webklik.nl, prima zelf te maken en absoluut gratis, geen addertjes etc. En zo simpel te bouwen dat zelfs ik het kon.

Groetjes Petra