Het heeft even geduurd..

• noord22

Maar mijn website is zo goed als klaar!!

www.exclusiefnagelstudio.nl

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en mochten jullie nog aanvullingen hebben, hoor ik het graag!

Deze week ga ik nog de puntjes op de i zetten, maar de belangrijkste zaken staan er.

groetjes!

• esther

Ziet er echt helemaal top uit! Heel profesioneel!

• noord22

Thanks esther! Ben er uiteindelijk uitgekomen haha.

Klopt wat je zei, als je het eenmaal doorhebt dan is het niet moeilijk! Na een hoop gevloek haha

• Filesofeetje

Echt onwijs mooie site. Professionele foto's en heel persoonlijk.

Kijk eens naar de tarieven, ik vind je erg voordelig voor de professionele uitstraling. Hangt natuurlijk wel van je doelgroep af. Mijn mening;)

Wat tips, zoals ik dat zie:

-Meer foto's op website van jouw creaties, kijk ik misschien overheen

- Link Facebook icoon bovenin werkt niet, staat website naam voor in de link( wel super mooi zo in de hoek)

- Ik zou het MMA verhaal niet op de website plaatsen, zeker niet met foto's. Je zet iets heel negatiefs over de kunstnagel wereld er op. Voelt voor mij een beetje alsof een bank adverteert met: Wij lichten u niet op!

Benoem dingen positief en onderscheid je op die manier. Ik vond de foto best onsmakelijk en uit de toon vallen bij jouw super mooie site!

Zo zie ik het , als het goed voelt voor jou kan je er misschien wat mee doen.

Verder echt prachtig!

• rikasnagelstudio

wauw super mooie site meiske.

Ook ik zou de mma verhaal er niet op zetten.

Maar dat is mijn mening.

Hou het bij je eigen gedachte wat jij wilt.

• noord22

Thanks :D goed dat jullie het zeggen van dat mma verhaal, dacht dat het belangrijk was om erbij te vermelden maar zo word het idd negatief neergezet.

Foto's van mijn eigen werk heb ik nog niet, althans geen mooie voor op een website dus die moeten er nog opkomen ter zjjner tijd :-)

Qua prijs zit ik hier in het midden, niet de goedkoopste en niet de duurste.

Bedankt voor jullie reacties! Hier kan ik wat mee!

• noord22

Als het goed is, doet mijn FB button het nu wel! :D

• Sunny72

Mijn complimenten …!! Echt strak, mooi en professioneel….(tu)

Mis idd foto's van je eigen werk…

• Susi

.

• Miranda

Toppie gedaan!! Ziet er heel professioneel uit!!

Heb geliked op FB!!

Miranda

MiraNails