Hallo,
Al een tijdje zit ik er over te denken om een webshop te beginnen, is er iemand die er 1 heeft? Heb je daarvoor een pakket aangeschaft of de webshop zelf gebouwd?
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Muriel
Ik heb weliswaar zelf geen webshop, maar ik heb er wel een opgezet voor mijn zus. Het maken ervan is niet zo moeilijk. Wel veel werk op het begin om alle producten er op te zetten. Het moeilijke ervan is alleen……gaat jouw webshop wel lopen? Er zijn zoveel webshops voor nagelspullen en ik denk dat de meesten bijna niet verkopen of in ieder geval niet zoveel dat je je af moet vragen of het wel de moeite waard is. Maar als jij denkt dat jij je kan onderscheiden van de rest en je hebt een goed idee, dan moet je er vooral voor gaan!! De webshop van mijn zus heb ik overigens bij mijnwebwinkel gemaakt.
Ik had een webshop. Wat Marga al zegt, het is ontzettend moeilijk om je te onderscheiden, en je moet echt geld investeren om je overal te laten zien.
Daarnaast is het veel werk om de site bij te houden. De verzending van pakketjes kost ook geld (inpakmaterialen) en het wegbrengen naar het postkantoor kost je tijd. Als je mensen laat overboeken moet je bijhouden of er betaald wordt, en kies je voor iDeal dan kost ook dat weer geld. Ook het op voorraad houden van de artikelen kost geld (jij schiet tenslotte alles voor). En mensen kunnen het zomaar weer terugsturen en dan heb je weer heel veel werk. Al met al is het mij erg tegenvallen. Kost veel tijd en geld en levert in verhouding dan niets op, kost zelfs geld in het begin. Ik ben er dus weer mee gestopt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?