Tips voor website

• Ramona

Goedemorgen op deze zonnige zondagmorgen,

Ik ben bezig met een website, ik heb al een heleboel voor mijn idee klaar, maar ik twijfel nog of ik eventueel nog iets vergeet??

Daarom was ik wel benieuwd naar jullie, of jullie een website hebben en als jullie leuke en handige tips voor me hebben!

Ik heb nu : Home: Verhaaltje overmezelf etc… Galerij: foto afcourse :) Contact, Tarieven & behandelingen, en algemene voorwaarden. Mis ik nu nog iets???

Ik hoop graag wat van jullie te horen :)

Liefss Ramona

• noord22

Hi Ramona,

ik ben toevallig net klaar met mijn website: www.exclusiefnagelstudio.nl

uitleg over de producten en de behandelingen doen het ook altijd goed, en nieuwtjes wat er op dit moment bij jou in de salon omgaat.

Veel succes!

• Ramona

Hee,

Ja ik heb je website gezien! Ziet er erg leuk uit!

Ja ik heb daar ook al aan gedacht om het een en ander uit te leggen :)

Mag ik vragen waar jij je website gemaakt hebt?

En was je gratis?

Groetjes!

• noord22

tuurlijk!

ik heb mijn website via mijnwebsitehosting.nl betaal 30 euro per jaar dus is niet gratis, maar dit is goed te doen. Goede service ook.

Mijn website heb ik gemaakt met Wordpress, die kun je direct installeren en dat is wel gratis.

• Ramona

Oke, die site ben ik ook tegen gekomen, maar hoe zit dat met 30 per jaar dan? Ik vind alleen bedragen per maand… Ik ben helemaal nieuwe ermee hoor dus heb er nog maar weinig verstand van hihih :)

• noord22

klopt, alleen de factuur bedragen gaan per jaar ;)

Zal even mijn factuurtje opzoeken:

Webhosting Web XL 1 jr 23,40

eenmalige setup kosten 7,50

BTW 6,70

Die setupkosten hoef je maar 1 keer te betalen, je domeinnaam zit in het pakket.

• Ramona

Wacht ik doe je ff een pbtje hihi