Strass figuurtjes bling bling waar te koop?

• Nails&wimpers

hoi

effe vraagje

wellicht weet iemand waar ik strassieraden voor op de nagels kan vinden???

Ik ben op zoek naar 3/4D zirconia of andere dingen sieraden die je op nagels kan plakken of in acryl zetten.

Geen steentjes ……. ik zoek dus strikjes kant en klaar en andere leuke figuurtjes met steentjes of parels erin.

deze heb ik zelf gemaakt , dus voor zoiets bedoeld

strass

pb naar mij sturen aub

• Nails&wimpers

Ik heb van Sunny links gekregen maar vond de meeste best prijzig voor 2 euro per stuk .

Als iemand ergens anders goedkopper weet ????

anders wordt het toch buitenland :)

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Hoi hoi,

Wij hebben nog de 3D-ovaal beads in het assortiment. Deze worden per 12 kleuren verkocht (5 steentjes per kleur) voor € 5,95 (excl. btw)

Misschien is dat wat je zoekt?

http://www.nagelgroothandelnoord-holland.nl/daily-nail-doosje-soorten-rainbow-diamonds-p-100000760.html

• CN

Ik had laatst van die witte strikjes gekocht met een steentje erin. Verkeerd besteld, dus ik ga ze weer verkopen. Weet niet of je zulke bedoeld?

Voorbeeldfoto: http://www.prachtnagels.nl/images/strikjes-m.JPG

• Nails&wimpers

Hy

bedankt maar dit is niet wat ik zoek . Ik zoek ook geen stickers

ik heb een paar dingen uitgezocht en wat ik precies zoek zijn in de link te zien

nail art jewels

kettingen (geen stickers) en platte parels of diverse vormen swarovsky

de meeste swarovsky heb ik al ook die in meer kleur maar geen vierkant of langwerpig etc

mocht het zo zijn dat ik deze niet kan vinden dan zoek ik wel de meeste vormen die in de sieraden te zien zijn ……. zo kan ik zelf iets mooi van maken :)

alvast bedankt aan allemaal voor de moeite

• Nails&wimpers

YES!!!!! ik heb gevonden

niet precies zo zoals in de foto (kant en klaar) maar wel alle soorten materialen die ik nodig heb om leuke bling bling diva nagels te maken .