stipje groen/bruin

• Salalah

dag dames (en evt de heren :) )

Ik post nooit echt iets maar lees wel vaak mee.

In het kort iets over moi ;

6 jaar geleden acryl opleiding gevolgd, door allergie naar Gel overgestapt.

Doe dit alleen voor mijzelf als hobbie, en met hele hoge uitzondering of speciale gelegenheid familie lid.

Ben er een lange tijd tussenuit geweest en ben nu sinds een maandje weer lekker aan het hobbien geslagen.

sinds eer gister zag ik op mn ring vinger 2 kleine bruin/groene stipjes… ik schrok me wild.. ::o

ik werk erg hygienisch, altijd alles goed gedesinfecteerd. Op deze nagel was er geen lifting te zien.

Het zijn 2 stipjes, 1 bij mn uitgroei en 1 bij de vrije rand.

Ik heb alles eraf gehaald en meteen in soda geweekt.

Gebruikte vijlen direct weg gedaan en alles nogmaals ontsmet ( heb tikje smet vrees vandaar dat ik geen ‘vreemde’ wil behandelen en alleen op mezelf zet.

(tijdens mn opleiding heb ik ook een aantal keer kokhalzen moet inhouden, NN vijlen vond ik het ergst,.. tja beetje vreemde afwijking van me (:D hahaha)

Gister schoot het me ineens binnen, ben wel van merk gel overgestapt. ( florence naar merkloos )

Stom stom stom, geen primer gebruikt… zou dit misschien toch een oorzaak kunnen zijn ?

Omdat ik we boodschappen gingen doen, hoe ijdel ook heb ik wel snel een lakje over mn nn gedaan.

Nou twijfel ik of ik de groene stipjes nagel compleet met rust moet laten en goed weken , geen nagellak dus ?

(het is nu trouwens meer bruinig dan groen, straks ff in de azijn .. )

Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven

groetjes

Salalah

• Nails&wimpers

Hoi

een duidelijke close up foto zal makkelijker zijn :)

mag ik ook weten welke merk en wat voor kleur hebt je gebruikt. ? Wil je liever niet hier de merk/merkloze gel niet zeggen dan mag ook in pb. Voordat je de gelpolish lak opgezet hebt , heb je je nagel met een sponge buffer of vijl of helemaal niets voorbereid ? Verkleuring of andere dingen heeft niets met prep/protein bond te maken. Heb jij wel een base onder de kleur gedaan. ?

• Salalah

hoi,

ik zal kijken of een foto plaatsen zal lukken.

ik zal een PB sturen over het merk.

Prep gedaan, nn opgeruwd, proteine bond gebruikt, nagelriem etc

Base gel aangebracht, daarna glittergel met witte french, builder en als afsluiter top gel

Geen kleur gel gebruikt.

grtjs