charisma.astonishyng.entity.ezflow ervaringen graag

• Nails&wimpers

beste

wie heeft ervaring met charisma acryl poeders en liquid? Is deze merk goed? Is deze acryl heel hard of juist normaal ? Is het vergelijkbaar met poeders van crystal nails of young nails?

graag ervaringen van mensen die mee werken en bekend zijn met andere merken die ik genoemd heb.

Ik heb van iemand ook acryl en gel van nail perfect gekregen maar om eerlijk te zijn vind ik niets aan. De acryl poeders vind ik niet fijn werken en de nagels zijn zo hard dat teveel druk moet gebruiken om te vijlen. De gels zien er goed uit maar ik merkte dat bij stoten door het midden van de nagel een barst in kreeg. Dit gebeurde bij de cover gel make-up.

Maar goed ik zoek dus informatie over charisma acryl poeder en liquid.

Ook informatie over het merk Entity acryl poeder en liquid.

Astonishing? ezflow? welke van deze merken komen het beste uit.????

En wie weet welke van deze merken heeft de beste penseel voor acryl? Ik persoonlijk vind fijn nummer 6 en 8 ovaal.

Alvast bedankt .

iedere informatie is welkom.

• Ikke88

Ik werk zelf met charisma ben niet bekend met de andere merken qua werking.

Ik gebruik het al toen ik opleiding was. Ben erg tevreden met de poeder etc. Je zou altijd even een proefpakketje aan kunnen vragen om het uit te proberen?

Qua penseel gebruik ik een nummer 8 niet van charisma zelf. Denk dat een penseel per persoon verschilt.

Mocht je nog vragen hebben etc kun je me altijd even een berichtje sturen.

Groetjes

• Ginet

Ik heb mijn opleiding met Charisma gedaan. Heb nog acrylpoeders staan. Wegens allergie gestopt met het zetten van acryl. Ik kan je wel wat toesturen in gripzakje.

• Nails&wimpers

Hoi

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb nog even in de oude berichten gezocht en vond veel reacties over charisma.

Nu heb ik een beetje duidelijkheid.

Het zijn oude berichten maar moet toch niets uitmaken ?

• Sandra

Hai.

Ik heb ook nog 2 potten staan van charisma, white en naturel als je interesse hebt??

Ik ga grote schoonmaak houden en over op 1 merk.

Het zijn grote potten. Mocht je interesse hebben kan ik je een foto sturen.

Gr. San

• simone

Ik heb wel eens charisma geprobeerd maar vind t niets. Acryl is te zacht, wordt echt een kauwgombal. Het wit is wel mooi wit dat wel maar ik werk er niet fijn mee (heb overigens nog een grote pot staan ter overname ca. 300 gr voor 15 euro) Nee charisma is in geen enkel opzicht te vergelijken met young nails of crystal nails

Crystal nails acryl vind ik erg fijn, hecht goed en verwerkt goed is niet hard en niet te zacht, precies goed eigenlijk.

Voor witte acryl ben en blijf ik fan van ONS, er is geen betere wit voor mij. Het is de enigste waar ik geen luchtbelletjes in krijg en welke niet wolkt.

Nail Perfect is het ondermerk van EZFlow, persoonlijk vind ik daar niets aan. Astonishing zelfde laken en pak

Nail perfect gels vind ik dan wel weer heel fijn werken, lekker dikke sculptor gels. heel sterk ook.

Entity blijft over, heb ik ook geprobeerd vond ik beter dan charisma maar ook niks aan om mee te werken. ook wat rubberachtig.

Penselen van entity zijn goed, die van charisma vond ik persoonlijk te slap. Ik zweer bij het houten penseel van Signature nails maar wordt niet meer gemaakt. mijn nr 2 is van Magnetic de sensei, heerlijk stevige kortere haren. en nr 2 de magnetic prestige penseel.

Oh ja young nails heb ik me opleiding mee gedaan

• Nails&wimpers

Ooo fijn Simone dat jij een duidelijke beeld geeft en ook weet hoe cn poeders zijn. Enne wat is je merk dan? Stuur mij pb aub. Tx