Young Nails of Magnetic -gel

• CN

Ik wil graag eens een ander merk gel proberen omdat ik met IBD te snel lucht er onder krijg ondanks goeie prep. Met BlueSky soak-off gel is dit totaal niet het geval, zelfs na 5 weken geen lucht of anders zelden/minimaal! Ik twijfel tussen Young Nails of Magnetic. Wat zijn jullie ervaringen ermee? Ziet het er natuurlijk uit? Hoe sterk is de gel? Hoe is de hechting na 4 weken? Enz.

• Sunny72

Ik werk toevallig met allebei…

Persoonlijk, dus ook op eigen nagels, ga ik voor YN.. zo goed als geen lucht na 3-4 weken.

Werkt ideaal, levelt super, weinig na te vijlen… is wat flexibeler als Magnetic. Ondanks dat YN ook nog een flexibele variant heeft.

Ennnn voor mij persoonlijk heel fijn : bijna geen hittevorming !!

Ook de sculpture prima… en white ook, mooie snow ( natuurlijk wit) variant, deze levelt ook fijn.

Gebruik van Magnetic wel veel de strijkgel voor versteviging onder gelpolish… M heeft wel een mooie rose voor de French.

Ook werkt dit merk absoluut fijn, fractie harder, levelt ook prima loopt iets minder in de nagelwallen.

Persoonlijk heb ik met M dus meer lucht vorming…

Je las het al: heb een lichte voorkeur voor YN… maar ieder styliste heeft zo haar/ zijn voorkeur.

Succes met je keuze…!!

• Nails&wimpers

Hoi cn

Over magnetic weet ik niets.

Yn is wel goed. De ennige wat ik niet fijn vond was de white sculptor. Best vaak had ik “kaassoufflé” zeg maar. Voor de rest echt een prima product.

Hitte vorming kan voorkomen worden .

S6 in je keuze

• Ramona

Whahahah kaassoufflé wat een leuke manier op het zo uit te drukken hihih…

Ik gebruik tot nu toe nog het meeste Magnetic, heb ook potjes van YN er staan maar nog hier heel veel mee gewerkt, dat moet ik zelf nog ff verder uitvinden hihi..

Maar idd Magnetic is fijn net wat Sunny zegt, en ook ‘bij mij’ geen hitte tot vrij weinig!

Succes!

• CN

Jeetje ik vind het nog niet makkelijk..! Magnetic is circa € 0,70 per gram. Young Nails is circa € 1,30 per gram. Een gigantisch verschil! Echter ik betaal nu zo'n € 1,20 per gram dus dat zit vlak bij Young Nails welke zelden luchtvorming geeft. Maar als ik kijk naar prijs/kwaliteit verschil lijkt Magnetic weer beter, ook weinig luchtvorming volgens jullie maar meer/sneller dan Young Nails. Dubio…..

Meer ervaringen/verschillen graag?! :D:D Uitstraling vd gels? Sommigen kunnen er zo plastic/nep uit zien bijvoorbeeld. Hoe zijn de topcoats, ook na 4 weken?

• Nails&wimpers

Oke

yn want die ander ken ik niet.

de gloss topcoat is super ook na 4 weken.

De gels helder en goed.

de prijs hoog.

de super white ook goed maar jammer genoeg heel vaak kaassoufflé .

clear sculptor echt dik en kan je vergelijken met acryl maar wel super voor de reversed techniek.

Maniq color ben niet gek op en vind hem niet zo goed.

De concealer pink heel mooi maar de pink sculptor te roze. Smaak verschil moet er zijn.

Acryl poeders zeer goed.

Protein bond ook goed maar primers van andere merken net zo goed.

penseel ook goed.

Uitstraling potjes te mannelijk…… ook hier smaak verschil moet er zijn.

nu de rest nog met hun ervaringen en vergelijking

s6 in je keuze.

volg je gevoel

• Jolanda

Ik gebruik de gels van Catherine Nails. Final Gel en Power/ Mastergel.

Final Gel is ideaal als nagelversteviging en kleine verlengingen en de MasterGel of Powergel gebruik ik voor lange verlengingen en lange nagels.

De Final gel kun je mooi dun aanbrengen en je hoeft niet meer te vijlen, omdat hij mooi glad trekt.

Power en Mastergel zijn iets stugger, maar eenmaal gewend vind ik ze super. Bij goed aanbrengen weinig vijlwerk.

Ik heb bijna nooit lucht. Omdat zij een speciaal hechtingssysteem hebben, hoef je de nagels niet op te ruwen, kan het soms zijn dat de nagels eerst moeten wennen, maar na 2 á 3 nabehandelingen is het helemaal perfect.

@CN Catherine Nails organiseert Roadshows op verschillende locaties in het land. Je kan hier de producten bekijken en uitproberen. Zo hoef je geen proefpakketjes aan te schaffen. Je kan even op hun Facebookpagina kijken.