verkleurde nagels

• Wil's Beauty Art

Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik ben in juni gestart als nagelstyliste. Ik heb mijn opleiding bij Magnetic gevolgd en gebruik dan ook hun producten. Ik gebruik op dit moment alleen gel of gelpolish bij mijn klanten omdat ik acryl nog niet zo goed onder de knie heb. Nou heb ik bij een aantal klanten dat de gel na ongeveer 2 weken verkleurd ook de gelpolish verkleurd. Er komt echt een bruin gele waas overheen. Bij 1 klant wordt het echt bruin. Ik heb van alles geprobeerd. Heb meeder malen contact opgenomen met Magnetic maar die hebben ook geen oplossing. Hun hebben dit nog nooit gezien of gehoord.

Heeft iemand tips of ideeen wat ik misschien fout doe of wat ik anders kan proberen. Ik ben al 1 klant kwijt door dit probleem en wil er niet meer verliezen. Ik heb ook al 2x mijn lampen vervangen dus daar kan het niet aan liggen.

Hartelijke dank alvast.

• Ginet

Kunnen meerdere oorzaken hebben. B.v. nicotine, make-up, zonnebrand/zonnebankcreme, zelfbruiners, tan spray enz.

Probeer door te vragen bij je klanten.

Gebruik je een topgel of topcoat met uv beschermer of zonder uv beschermer.

• Sunny72

Gebruik ook Magnetic… nog nooit problemen gehad…

• Eljee nails

Ik vermoed ook dat het de zonnebrand is …..werk zelf ook met Magnetic en heb het ook met 1 kleur ( oud roze, weet even niet de naam)

Kwam duidelijk vd zonnebrand, was alleen bij mensen die regelmatig zonde, ik en mijn moeder z( geen zonnenaanbidsters) hadden er geen last van :)

Groetjes Liliane

• pika-nails

Maak je gebruik van een glansgel die GEEN plaklaag achterlaat? Die zijn namelijk bevattelijker voor verkleuring.

In geval van een gelpolish topcoat: deze staat open (vandaar dat je hem kan afweken). Je moet deze gaatjes gevuld houden met nagelriemolie, zodat er geen vuil etc in kan trekken. Laat je klanten 2x per dag een voedende nagelriemolie gebruiken.