Hoi dames!
Wie o wie verkoop er handcreme in haar salon? Ik wil graag handcremes gaan verkopen, maar ik heb eigenlijk geen idee wat lekker is en fijn natuurlijk..
Wie heeft er tips? Of waar ik redelijk goedkoop kan inkopen?
Ik hoor het graag!
Ik verkoop nu handcrèmes van Kinetics. Vooral de geur Jasmin / White Musk is favoriet. Ik koop deze in bij NagelGroothandel Noord-Holland. Ze hebben ook grotere pompen voor op tafel. Zo kun je na de behandeling de handen lekker insmeren met de crème en kan je vertellen dat je deze ook verkoopt.
Ik ben tevreden over de handcrèmes van Kinetics, maar ik ga straks overstappen op de verkoop van de handcrèmes van Catherine Nails, dit merk gebruik ik ook voor gelnagels. Zij hebben mooie verkoopdisplays, zodat je het netjes kan presenteren. Tevens is de crème erg fijn en je hoeft er weinig van te gebruiken.
Succes.
Vip naildesign heeft een nieuwe serie manicurespullen en de scented lotion is een hand en bodylotion die echt heerlijk smeert en ruikt. Is er in 8 geuren dus heel leuk dat je echt verschillende dingen aan kan bieden aan de klanten. Ik heb zelf alle 8 de geuren in de grotere pompflessen op tafel staan zodat de klanten na elke behandeling creme kunnen smeren en ook elke keer een andere geur kunnen ontdekken. De kleinere flesjes heb ik voor de verkoop op mijn balie staan en verkoop ze super goed. Mijn klanten komen zelfs terug om er extra te komen halen voor kennissen.
Groetjes Nina.
Scentsations van CND! Je hebt de keuze uit een ruim vast assortiment en wisselende seizoensassortimenten. Extra leuk aan de Scentsations is dat je niet alleen handlotions hebt, maar ook handwashes oftewel handzeep in dezelfde geur als de handlotion. Scentsation lotions zijn voedend, ruiken lekker zonder te overheersen en zijn geschikt voor elk huidtype.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?