Luchtbelletjes in acrylnagels

• Hairlady001

Ik ben bezig met de allround nagelstyliste en gebruikte altijd een zwarte pensel nummer 6 maar sinds kort heb ik voor het eerst de penseel van cnd nummer 8 gebruikt en heb ik ineens luchtbelletjes in de roze gedeelte van de acrylnagels. Weet iemand wat ik fout doe? Of zou het door de nieuwe penseel komen en dat die een maat groter is?

• CN

Ik ben een geller en heb ook een nieuw penseel. Ik had dit in het begin ook, maar het was gelukkig puur weer even wennen aan het penseel dat iets anders werkt.

• Ginet

Heb je voor het gebruik wel eerst de gom uit het penseel verwijderd?

• Hairlady001

De gom uit de penseel? Zat alleen aan kapje omheen en die heb ik gebruikt anders kan je hem niet gebruiken.

• Ikke88

In elk penseel zit gom. Heb je een opleiding etc gevolgd?

• Hairlady001

Ben bezig met de opleiding maar daar heeft ze me niks over verteld.

• Nails&wimpers

Een goede docent geeft normaal gesproken goede basis les. Voornamelijk als je een penseel koopt moet zij jou dat zeggen tenzij enkel op geld uit is en haar producten wil verkopen. Heb je de gom niet uit of maak je hem niet goed schoon of leg je hem niet goed kan je ook oxideren en kan je nix meer mee. Kost geld en kan je weer een nieuwe kopen. Ik heb die penseel ook maar Persoonlijk vind ik hem te zacht. Als je de acryl bolletje te nat oppakt ontstaan lucht belletjes gelijk of binnen 24 uur.

• Hairlady001

Zij is heel goed heeft eigen salon en geeft daar opleidingen. Ik had hiervoor een andere penseel maat 6 en goedkoper van merk en daar had ik het niet mee.

• Ikke88

Heel vreemd dan dat ze jou dat niet heeft uitgelegt. Ik heb destijds daar een nieuw penseel gekocht en dat was ook 1 van de eerste dingen die wij leerden het gom eruit halen.

• Hairlady001

Dat is wel raar idd dat ze dat niet gezegd heeft. Ik ga het maandag even aan der vragen hoe dat zit. Want ze zei vandaag dat ik dan niet goed de penseel in de liquid heb geduwd en daarom die luchtbelletjes erin heb zitten. Dat je dan luchtbelletjes omhoog ziet komen in het liquid van de penseel