Magnetic Prestige powders

• Hairlady001

Ik wil deze lijn gaan proberen omdat die wat goedkoper is dan cnd maar welke poeders heb ik nodig ? Ieder geval extra wit maar nu komt het ik heb van cnd intense pink maar vind dit echt te roze op de nagel dus wil meer doorzichtig met maar heel weinig roze erin. Welke moet ik dan hebben de blush pink van magnetic prestige? Of gewoon de clear?

• Ramona

Hoi hoi,

Ik gebruik altijd de blush pink die vind ik echt heel mooi! Is gewoon echt super mooi, totaal niet te roze , gewoon naturel.

Mocht je nog interesse hebben toevallig in extra white van Magnetic Prestige ik heb nog een volle grote pot staan ;)

Geef me dan maar ff een pb ;)

XX Ramona

• Hairlady001

Ik heb de bluch pink en extra white besteld een klein potje is kijken of het wat is.

Weet jij toevallig hoe je een brede nagel smaller kan laten lijken? Ik heb bij me moeder acryl gezet maar ze heeft beat wel brede nagels en is niet zo mooi want door de acryl en witte rand lijkt het nog breder. Heb jij mischien tips?

• Ramona

Misschien als je het model rond maakt, dat maakt altijd wat minder breed vind ik..

• Hairlady001

Ik heb het rond gedaan maar vind het dan juist breed lijken.

• Ramona

Ik denk dat je er dan niet veel meer mee kan. Dat is dan gewoon de nagel/vinger zelf en daar kun je niks mee ;)

• Hairlady001

Ik heb vandaag gebruikt maar ik vind dat het toch wel sneller opdroogt dan de cnd kon niet eens mooi me smilelijn doen en zitten allemaal bobbels in. Terwijl er toch opstond zolang je er aan zit het niet droog wordt. Had niet eens tijd om me pensel schoon te vegen. Zitten nu ook allemaal luchtbellen in. Heb wel me penselen gister een half uur in de aceton gesaan omdat ze vies waren. Zou dat mischien een oorzaak kunnen zijn? Dat het de liquid opzoog ofzo? Heb wel nieuwe penselen besteld

• Ramona

Je moet je penselen niet in aceton dopen….

Misschien moet je eens wat natter proberen te werken. En voor je het bolletje op de nagel legt even wachten dat helpt soms ook wel…

• Hairlady001

Oke ja geb ik wel gedaan mischien dat het daar door kwam normaal lukt het altid met cnd wel heel mooi. Dinsdag komen de nieuwe penselen binnen dus hopelijk werkt het dan een stuk beter