Hai, i'm back ;-) vraag over additives cnd enz...

• Britta

Hi guys, ben weer terug ;)

Bleef altijd wel meelezen, om een niet nader te noemen reden was ik afgehaakt, maar kan het toch niet laten om toch weer even kennis te vergaren van jullie!

Oke mijn vraag;

De additives van cnd of een ander merk wie werkt hiermee en dan wel voornamelijk voor over de shellac, ik wist eerst niet wat het was ben me er pas in aan het verdiepen en het is toch echt wel heel mooi! heb toen wel de spring collectie van 2013 voorbij zien komen en die wil ik nu heel graag hebben maar is jammer genoeg overal uitverkocht WIE O WIE KAN MIJ ER NOG AAN HELPEN!!?? want de nieuwe van open road vind ik niet zo mooi!

Of van Sam biddle deze zijn ook prachtig maar hoe zijn ze voor over de shellac of kun je alle merken gebruiken?

Tips ook over gebruik met kwast of spons of mengen met gel hoor ik graag!

Nou gelijk een heel verhaal maar hoor graag jullie reacties (:D

Groetjes

Britta

• Ginet

Hoi Britta, volgens mij zijn ze gewoon nog gewoon bij de groothandel verkrijgbaar.

De additive is ontzettend leuk om mee te werken, kan je ook mooie nailart mee maken.

Ik breng het op met wegwerp penseeltjes.

Wat ik je kan aanraden is om een CND workshop layering te volgen. Deze wordt gegeven door Sascha Gossen.

Janneke Brouwer heeft op you tube leuke filmpjes met Shellac en nailart met additives.

• Jolanda

Hoi Britta,

haha leuk, ik ben me er ook aan in het verdiepen. En zocht inderdaad de additives van vorig jaar Spring time, maar helaas ik kan ze ook nergens vinden. Overal uitverkocht op Ebay ook niks te vinden. Helaas :-(

Maar de additives van de Spring collectie van nu zijn ook mooi. Op YouTube is een mooi kanaal van LiverpoolLashes zij showt daar de nieuwe collectie.

Dus ik denk dat ik die ga aanschaffen en binnenkort wil ik een workshop Show your Colors van Sascha Gossen doen, want lijkt me handig om daar nog ff een extra techniek in te krijgen en inspiratie.

• Britta

Hoi Jolanda,

Ja balen van die cnd spring collectie! Maar ik heb mischien nog wel een andere tip voor je, ik had ook zoiets van ibd ,weet soms niet half wat ik nog heb ;-) de aqua breeze dat is ook hele fijne gliterpoeder en heb nu ook de andere kleuren ervan besteld!

Heb het ff uitgeprobeerd met de shellac, en andere pigmentpoeders en is echt heel erg mooi!

Groetjes

Britta.