CCO shellac

• Hairlady001

Ik kwam deze tegen en lijkt heel erg veel op de cnd chellac alleen heet het cco en is 10 euro voor een potje. Maar wat ik mijn afvraag het de kwaliteit net zo goed? Hebben jullie wel eens van gehoort? www.chellac4u.nl

• Ginet

Bij CND worden wij gewaarschuwd voor deze nep merken die veel op de flesjes van CND lijken. De ingrediënten zijn anders dan van CND. Uitkijken voor allergische reacties.

• Filesofeetje

http://wheresmywater.blogspot.nl/2013/04/notd-cco-shellac-review.html

Niet zo geweldig dus.

• Hairlady001

Die heb ik ook gelezen maar lees ook veel op engelse forums over die bleu sky en hier op de site zijn ze er tevreden over

• Filesofeetje

Ik was ook niet tevreden over blue sky.uiteindelijk is het voor elke styliste natuurlijk anders, eigen werkwijze is uiteindelijk doorslaggevend denk ik. Begin van mijn opleiding vielen de nagels er standaard vanaf, hoe goed en duur het product ook was wat ik gebruikte:P

• Hairlady001

Dat klinkt bekent in de oren ik heb het ook dat ze afbreken bij somige mensen en gebruik cnd brisa gel en acryl dus vrij goed merk en toch breek het soms. Ik ga 1 potje bestellen om te kijken of het wat is anders blijf ik bij cnd chellac

• Bizzy

Ik krijg het linkje niet geopend, dus ik kan niet zien wat het is.

• Hairlady001

http://www.shellac4u.nl is de link

• mona

Hoi hairlady

Ik heb een aantal potjes besteld.top , base en 3 kleuren. en ik moet eerlijk zeggen dat het me best bevalt.

de lak strijkt mooi uit. Ik weet nog niet of het ook fijn te verwijderen is, want het zit er nu 7 dagen op (wildfire).

Mijn vriendin gebruikte het al een tijdje en via haar ben ik het ook gaan gebruiken

de website is trouwens www.shellac4u.nl

Laat je weten hoe het afweken gaat

gr Mona

• Hairlady001

Hey, ik heb het gebruikt maar me afweken ging er niet goed af. Vind het zelf ook stinken en niet goed dekken. Ik blijf denk gewoon bij de cnd shellac