IBD LED gel

• Filesofeetje

Hoi Dames, ik zocht op ebay naar nagelproducten en kwam IBD led gel tegen, in verschillende tinten make-up en builders. De prijs van deze potjes is normaal( ong 20 dollar) maar ik kan op de website van ibd nergens iets vinden over deze LED gel, behalve dan de lakjes. Ook op nederlandse webshops vind ik de led builders. Weet 1 van jullie een officieel linkje of bericht dat het echt van ibd is?

• Bizzy

Koop gewoon bij een officiële nederlandse IBD groothandel. Dan weet je dat het goed is.

Als we alles via onofficiële sites kopen, zullen er steeds meer groothandels verdwijnen hier. Ze hebben het allemaal al heel erg moeilijk.

Als je een goed marktconform tarief bij je klanten in rekening brengt, kun je op een normale manier je inkopen doen en hoef je dus sowieso niet uit te wijken naar onofficiële plekken.

• Filesofeetje

Ik was ook van plan in nederland te bestellen pop, want ook op nederlandse shops staan deze producten, maar niet op de site van ibd zelf vandaar dat ik het vraag of iemand misschien een officieel bericht/folder heeft zodat ik weet dat het echt van ibd is:)