Rose builder gel

• Sunny72

Hallo allemaal,

Ik heb ‘gewoon’ even jullie bevestiging / ervaring nodig… heb een discussie ergens over, :D

Ik praat over gel, je hebt de clear, rose, pink clear en verschillende tinten cover gel.

Clear gebruik je vooral als je de nagel nog een kleurtje of nailart ofzo geeft toch ? of als de klant een mooi nagelbed van zichzelf heeft.

De rose, dat maakt nu even niet uit of het een builder, sculpture of weet ik wat is.. die heb je vaak in clear pink of die melkachtige rose..

Clear pink gebruik je ook bij een French toch ?

Die melkachtige gebruik je vooral als de klant kleine oneffenheden heeft op het nagelbed ?? en dus voor een mooie French ?

Die dekt meer als de clear pink toch ?? ..

De cover, nou die spreekt wel voor zich… haha

Heeeel graag jullie mening en reacties… ben benieuwd !!

Alvast bedankt…!! Sunny

• rikasnagelstudio

uhhh

mijn mening:

base

clear maak je de 1e laag met verlenging

cover als nagelbed beetje uitspreiden tot halverwege

dan doe IK roze vanaf de nagelriem tot einde cover

dan maak ik de smile line die ik tegen de cover aan zet om hem strak te maken.

de melkachtige kan ook oneffenheden weghalen.

In ieder geval meer dan de heldere rose.

Maar ik zou gewoon een cover nemen.

Éil ene klant geen cover dan gebruik ik de helder rose builder.

Geen melk vidn het te nep alsof er een nagel op geplakt is bij de hema weg.

Zo dit is mijn mening :p

• Sunny72

Ja dit is de luxe uitvoering, haha nee dat van mij was kort door de bocht…

Nou ik heb die van florence altijd gehad ( de ‘melkachtige rose’) maar die is echt heeeeel mooi, en totaal niet nep.

Nu had ik om te proberen bij een ander merk ook dat type besteld , maar die is rose in de pot, rose op de nagel maar wit uit de lamp…:S en dus hun aangeschreven maar ene excuus na de ander… had zelfs een foto erbij gedaan vh verschil tussen die 2 merken. Maar nee … dus was ik benieuwd naar jullie meningen over de rose melkachtige gel… meer niet eigenlijk.

Maar Rika, jij gebruikt deze eigenlijk gewoon niet… haha duidelijk Maar bedankt voor je uitleg en mening!

• info@nagelstudioyvaross.nl

Hoi Sunny

Ik gebruik die melkachtige roze juist wel veel. Het nagelbed komt er dan net wat mooier uit te zien.

Gewoon als laagje ertussen.

Dit zijn de klanten die hun nagels naturel dragen zonder witte frenche