uv gel topcoat brokkelt

• yaseminsahin@live.nl

hoi

ik heb een beetje op het forum rondgekeken maar niet helemaal een antwoord op me vraag kunnen vinden.

ik heb een uv topcoat gekocht van een nagelwinkel waar ik wel vaker spullen haal en ze verzekerden me daar

dat ik gewoon lak kon op doen en met uv topcaot onder de lamp me nagellak wel 2 weken mooi zou blijven.

Nu ben ik nog geen dag verder en de gel top coat en me eigen nagellak zijn er al afgebrokkeld nu vraag ik me af wat ik fout doe

ik bouw gewoon de nagel op zoals ik normaal ook doe bij het lakken of acrylnagels zetten doe ik ben nog niet terug gegaan naar de winkel

ik dacht ik vraag hier nog even om raadt

- kan iemand helpen en vertellen wat ik misschien fout doe?

• Jolanda

Hoi.

Begrijp ik goed dat je je nagels met gewone nagellak hebt gelakt met daarover heen een UV gel topcoat.

Naar mijn weten kan dit niet.

Indien je een gelnagellak gebruikt dan zou ik aanraden om na te gaan of je alle stappen goed hebt gedaan.

• So-Nails

Met gelnagellak werkt het over het algemeen ook niet. Verschilt een beetje per merk.

Ik zet dan een basis blanke gelpolish en lak daar de gewenste kleur normale lak overheen

• rikasnagelstudio

uv top coat is een harde lak, dit kan nooit over gewone nagellak heen.

zelfs flexibele top coat zoals uvtopcoat met plaklaag of gelpolish kan niet.

Wel kun je de lak er over heen doen, maar 2 weken zal het niet houden. hooguit 1 week

Dit is ook zo met verf. dit gaat brokkelen.

• yaseminsahin@live.nl

Dat is raar bij de winkel verzekerde ze me

Ervan dat het zou werken ik ga dan maar even terug

Bedankt voor de reacties

• rikasnagelstudio

om eerlijk te zijn als ze dit zeggen heb ik er weinig vertrouwen in,.

Mocht zij het middeltje hebben wat wel werkt…vraag of zij jou nagel lakt en daarna de topcoat erover doet

• yaseminsahin@live.nl

Ik ben er weer geweest en volgens hun gebruikte ik het

Dan te dik waardoor er barsten in komen want ze zetten daar ook

Nagels en dat meisje zij zat ze dit altijd gebruikte dus nog maar een keer proberen