Wel of niet kopen?

• Marga1984

Hoi hoi!

Ik kan een nailtrainer via marktplaats overnemen van iemand voor €25,- Is dat een redelijke prijs? De nagelbedjes zou ik er nog nieuw bij moeten kopen. En kun je op een oefenhand ook werken als op een echte hand? Dus met dezelfde producten? Of moet ik daarvoor speciale tiplijm kopen ed? Ik wil namelijk weten als ik er nog allemaal spullen voor moet kopen, of het dan nog steeds zo voordelig zou zijn voor mij om het tweedehands te kopen.

Ik hoor graag van jullie!

• Marga1984

Oh en nog iets……..moeten de ‘echte’ nailtrainer-bedjes op, of past er eventueel een ander merk erop. Ik heb nog nooit op een nailtrainer gewerkt, dus daar ben ik echt een leek in!

• Hanneke

Je kunt er met je eigen producten op werken. t is vooral erg handig om je snelheid ook op te trainen.

25 eu is echt niet veel! zelfs als je nog zelf nagelbedjes moet kopen.

Kun je er even een link van plaatsen anders?

dan kunnen we zien of t de fijne trainer is ;)

echte hand werkt wel anders hoor, maar soms hebben mensen in t begin niet zo'n zin zo lang te zitten ;)

• Marga1984

Voor de snelheid heb ik t niet nodig, maar het is meer bedoeld voor het oefenen van nailart en nagels die ik niet vaak maak. Maar met mijn opleiding hebben we altijd echte modellen mee moeten nemen, dus weet ik niet hoe zo'n oefenhand precies werkt. De link wil ik er eerlijk gezegd niet op zetten, want dan ben ik bang dat iemand het voor mijn neus wegkaapt:D Het is wel de ‘echte’ nailtrainer, als je dat bedoelt. In ieder geval bedankt voor je hulp!

• Hanneke

haha, nou, ik zou de nailart gerust op van die popdingen (die doorzichtige dingetjes, oh boy hoe heet dat ook alweer?!!) doen.

25 eu is gewoon niet veel, wel handig om daar bv stileto's op te maken en dat soort vormen ;)

• rikasnagelstudio

ik zou hem gaan kopen. normaal 90 euro nieuw

• Marga1984

Inmiddels heb ik contact gehad met haar en ik ga het morgen ophalen. Nailart maak ik nu ook al op losse tips, maar dat vind ik niet zo fijn werken. En idd wil ik ook stiletto's en op sjablonen meer oefenen, dus dan is zo'n hand wel fijn.