LED/UV

  • Hanneke

    Hoi allemaal,

    Mijn lamp begint aan vervanging toe te zijn.

    Nu ben ik op zoek naar zoiets als dit.

    Hier is hij €325,- Maar zeker weten kwaliteit.

    Wie heeft er ook n led en uv in 1?

    Van welk merk? en hoe bevalt het?

    En… niet onbelangrijk, is de prijs van deze lamp goed of is ie erg duur?

  • Petra's Nails

    Hoi Hanneke,

    Kijk ff op 10 maart, had ik ook een vraag over CCFL lamp, Led etc gesteld.

    En € 325 is naar mijn mening erg duur, kijk ook goed naar hoeveel Watt etc!!

    Led moet minimaal wel 12 Watt zijn. De mijne was € 59,95 ex BTW en werkt als een tierelier, ben er enorm blij mee.

    Werk met Florence fibergel en die is binnen 20 sec droog, ik heb zoveel tijdwinst, ook met gellak.

    Mijn UV lamp heb ik onder mijn Led lamp staan voor de paar dingen die ik soms nog gebruik die niet in de led kunnen.

    Groetjes Petra

  • Hanneke

    Wat voor lamp heb je en waar heb je m vandaan?

  • Sunny72

    Ben ook wel benieuwd waar je die dan gekocht hebt…?

  • Bizzy

    Daar is al uitgebreid over gesproken, zie hett topic over CCFL/Led lamp op 10 maart.

  • Sunny72

    Dat klopt Bizzy, heb die nogmaals doorgelezen, maar ik kan daar nml nergens zien WAAR Petra die nou gekocht heeft.. en hier ook niet , dus vandaar de vraag… en daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar..!!

    Ik kan nergens 1 vinden voor 60 euro…

    Heb nml de hele vette pech dat allebei de UV lampen tegelijkertijd kapot zijn gegaan… :(

    Sunny

  • Petra's Nails

    Hoi allemaal sorry,

    Was weekend niet on line dus beetje late reactie, ik heb hem gekocht bij de website www.eden-gellac.nl.

    Eigenlijk had ik de combi UV/led besteld maar ik kreeg de verkeerde namelijk de 12 watt led. Dit wilden ze natuurlijk rechtzetten maar ze waren die week met vakantie. Uiteindelijk bedacht ik me dat die 18 watt combi lamp niet sterk genoeg zou zijn daar de led daarin is maar 6 watt en de uv maar 12 watt en dat leek me allebei te weinig uiteindelijk.

    Ik heb dus de led lamp in overleg gehouden want de prijs was van beiden 59,95 ex btw.

    Ik vond dit een leuk bedrag om te proberen en zoals gezegd ben IK er heel blij mee, ik win er zeker ruim 20 minuten tijd mee. Met gellak en ook dus met de fiber gel.

    Bij deze, succes!!

    Groetjes Petra

  • Sunny72

    Super bedankt…!! ga gauw kijken..

  • Hanneke

    Maar je hebt dus nu gewoon led ipv CCFL?

  • Petra's Nails

    Hoi Hanneke,

    Inderdaad heb ik nu led ipv CCFL.

    Ik kreeg de verkeerde en toen pas ontdekte ik dat die CCFL maar 6 watt led had dus. Tevens heb ik toen navraag gedaan van alle producten die ik heb bij de diverse leveranciers en toen bleek dat bijna alle producten die ik gebruik onder de gewone led konden. Toen besloot ik om de led te houden.

    De led lamp is een stukje kleiner dan mijn normale uvlamp. Hij staat er nu bovenop en ik gebruik de uv dus alleen nog voor één of twee producten. Bijvoorbeeld een glitter sealgel. Niet alle klanten willen deze als toplaag maar sommige wel. Die gaat dan nog gewoon in de uv.

    Ik vond de prijs voor deze led lamp nog wel leuk om te testen, Ik vind hem prima, een nette stevige degelijke lamp voor een leuke start prijs dus :)

    Groetjes Petra