ruimte huren in kapsalon

• wendy3

Dames,

ik ken een plekje huren in een kapsalon voor minimaal 2 dagen in de week. Zij vraagt hier 27,50 voor per dag, is dit een reeel bedrag?

Daarbij weet ik nog niet wat ik aan wil bieden, ik wil niet te duur zijn in mijn prijs, maar een set acryl nagels voor 25 euro zie ik niet zitten.

Nu zat ik te denken om alleen shellac aan te bieden, maar is dit een juiste keus?

alvast bedankt

• Hanneke

Volgens mij wel een redelijk bedrag.

Gewoon al je nagel en handverzoringsdiensten aanbieden.

Waarom niet?

En nee, zeker niet voor zulke lage prijzen werken.

• Jolanda

Ik vind dit ook een redelijk bedrag.

Wat zit er bij in? Kun je bijvoorbeeld gebruik maken van het water, elektrisch, toilet, koffie en theefaciliteiten.

Ik zou zeker je gewone prijzen aanhouden. Ik weet niet wat je nu vraagt.

Maar € 25,- voor een nieuwe set acryl vind ik persoonlijk te laag. Ik zou minimaal € 35,- of € 39,95 vragen.

Shellac/Gelpolish zou ik zeker aanbieden vooral in een kapsalon is dit perfect. Een set voor € 20,- / € 25,-

Heeft ze al eerder een styliste in de zaak gehad? Zit je apart.

Ik zit zelf ook in een kapsalon/Beautysalon. En de acrylgeur is wel erg aanwezig. Vooral in combinatie met het beautysalon was dit niet erg fijn. Ik heb er voor gekozen om alleen gelnagels en shellac te zetten. Ook omdat ik niet echt tegen Acryl kan.

Succes!

• wendy3

Dat klopt, ik zit in de kapsalon en dus zou ik nog niet met acryl beginnen vanwege de geur. Zodra ik een goede geurafzuiging kan betalen zou ik dat wel in optie nemen.

Ik moet wel zelf alles aanschaffen, het is dus gewoon alleen de huur per dag, incl water koffie etc.

Het lijkt mij ook niet al te veel geld maar goed ik heb nog nooit een plekje gehuurd dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten.

En deze kapsalon heeft ook niet eerder een nagelstyliste gehad dus voor haar is het ook nieuw.