oproep!!

• noord22

Hallo dames!

Vraagje, ik ben erg benieuwd naar de Valentino Beauty Pure afzuiging. Alleen zou ik deze graag in actie willen zien.

Helaas is de groothandel die hem verkoopt in Hengelo en dat is voor mij 2 uur rijden.

Vandaar mijn oproepje of er iemand is die in de buurt van zuid holland woont waar ik 'm zou kunnen bekijken.

Bedankt alvast!!

Xx

• Ramona

Ti's heel gezellig in Twente hoor

• noord22

Hihi ja dat begrijp ik, als er niemand is ga ik toch wel daarnaartoe maar het zou makkelijker zijn als het wat dichterbij is.

• Ginet

Op you-tube heb ik ooit filmpjes hiervan gezien, ik vond hem veel herrie maken.

Ik heb toen de Sunflower afzuiglamp gekocht, young nails werkt daar ook mee, zuigt goed vooral het fijnstof van bovenaf.

Nu heb ik een tafel met ingebouwde afzuiging en verkoop de Sunflower.

Ga wat verschillende opties bekijken dan kan je goed vergelijken.

• noord22

Dat klopt, daarom wil ik hem ook in actie zien dan weet je het.

Je kunt m namelijk ook verstellen hoog of laag.

De sunflower heb ik zelf ook bekeken en gezien bij eerdere collega's maar vond

Dat er toch nog teveel stof op de tafel terecht komt.

Voor de rest niemand die m heeft staan?

• Bizzy

Misschien kun je vragen of ze iemand (vertegenwoordiger?) kunnen langssturen voor een demo? Of informeren of er nog een ander verkooppunt bij jou in de buurt is?

• Ginet

Op facebook heb je veel groepen voor nagelstylistes.

Misschien dat je daar ook je vraag kan voorleggen, wie weet gebruikt een styliste hem ook en kan ze haar ervaringen aan je doorgeven.

• DreamNails

Je zou eens contact op kunnen nemen met

Beppie van BGnails Basant zij werk ook met deze afzuiger en zit in Den Haag

• noord22

Bedankt allemaal!

Na wat speuren kwam ik idd bij beppie :-) ga morgen gelijk langs!

Ben benieuwd!