Wie heeft er ervaring met Eden Gellac??

• Ramona

Heee lady's!

Doordat ik op zoek was naar een LED lamp kwam ik via Petra's Nails op de site van Eden Gellac terecht. Ik zag dat het in de buurt was en er ook zoveel leuke kleuren van waren!

Het heeft wel iets mijn interesse getrokken.

Heeft iemand deze lakjes al eens gebruikt???

Liefs Ramona

• Petra's Nails

Ik heb inderdaad geen ervaring met de gellac van Eden, maar de levering en afhandeling van de ledlamp was in ieder geval prima!!

Heb al zoveel kleuren dat ik voorlopig maar even stop met kopen :)

Maar lees wel even mee..

• Tjinta

Hallo dames,

Toevallig heb ik vorige week een flesje Eden nagellak besteld, om es te proberen. Mn eerste indruk is: goedkoop is duurkoop. Het dekt niet goed. Het is, voor zover ik weet, géén transparante kleur (Red Cherry-Ed126). Ook vloeit ie niet zo mooi uit als de gel lak die ik ken van CND, het is wat streperig. Wellicht matcht de lak niet met de basis en/of topcoat van CND, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Ook is de kleur zó anders dan je ziet op je beeldscherm. Enige afwijking is logisch, maar dit is wel een heel groot verschil. Ben benieuwd naar de ervaring van andere gebruikers …

• Ramona

Heee, thanks voor je reactie!

Dan gok ik er toch maar niet op.. Ik hou het wel bij mijn eigen vertrouwde merk hihi.. :)

• Petra's Nails

Ik heb vandaag toch ook maar even twee van die lakken besteld, ga ze ook eens even testen dus je hoort het Ramona, kijken of ze mij ook slecht bevallen of misschien wel juist niet.

Ik heb allerlei merken en ook een paar van CND en die vind ik nu weer niet zo fijn.

Dus het verschilt ook per persoon denk ik…

Ik hou je op de hoogte….

Groetjes Petra

• Ramona

Hee Petra,

Nou ik ben erg benieuwd hoor hoe die is! Ik vind dat er zoveel leuke kleurtjes van zijn hihi.

Ik wacht je berichtje af hihi ;)

Groetjes Ramona

• Petra's Nails

Hoi Ramona,

Ik vond de kleuren ook allemaal erg leuk en ik was echt op zoek naar een lime groene, ik heb 2 groene die in de buurt kwamen gevonden en besteld en als het goed is komen ze vandaag, ga ze meteen uit proberen en ik hou je op de hoogte of ze mooi dekkend zijn etc…

Heb zoveel gellak kleuren, meer dan 50 van wel 5 verschillende merken en eigenlijk zijn ze prima allemaal, geen eentje bladert af en de meeste zijn in twee lagen goed dekkend.

Dus hoop deze ook…:)

Groetjes Petra

• Ramona

Hoi hoi,

Jaaa nou daar was ik dus ook benieuwd naar!

Ik wacht rustig je berichtje af!

Groetjes!

• Petra's Nails

Hoi Ramona,

Eerste indruk is goed, pakje zag er weer zeer verzorgd uit, (het oog wil ook wat ha ha) de flesjes gellak zitten per stuk ook nog in een mooi doosje. Om de dop zit bij allebei ook nog zo'n ring met een nagel waar je de kleur op kunt doen, toch ook altijd leuk.

Tevens ruiken ze heel prettig, een beetje fruitige geur.

De kleuren wijken wel iets af maar niet meer dan andere merken die ik via internet bestel, hangt toch ook af van de resolutie van je beeldscherm etc. Is bij elk merk moeilijk.

Het waren in ieder geval beide leuke felle groene kleuren.

Ik heb ze nu alleen nog in mijn kleurenwaaier er tussen gedaan. De ene dekte na twee keer goed, de ander zou je nog een keer kunnen lakken. Maar ook dat heb ik bij andere merken, de ene kleur dekt beter als de andere.

Ik vond ze absoluut niet strepen, ik vond ze erg prettig aanbrengen.

Van het weekend ga ik ze op mijn eigen nagels doen en dan laat ik je weten hoe het blijft zitten.

Tot nu toe ben ik eigenlijk wel enthousiast!! X(

Groetjes Petra

• Ramona

Okee nou ik blijf nog steeds nieuwsgierig hoe die op de eigen nagel is :) ik vond alles zo mooi de verpakking idd ook hihi.

Ik wacht weer af hihih :-)

Fijn weekend alvast :)