Wie heeft er ervaring met Eden Gellac??

• Ramona

Heee lady's!

Doordat ik op zoek was naar een LED lamp kwam ik via Petra's Nails op de site van Eden Gellac terecht. Ik zag dat het in de buurt was en er ook zoveel leuke kleuren van waren!

Het heeft wel iets mijn interesse getrokken.

Heeft iemand deze lakjes al eens gebruikt???

Liefs Ramona

• Petra's Nails

Ik heb inderdaad geen ervaring met de gellac van Eden, maar de levering en afhandeling van de ledlamp was in ieder geval prima!!

Heb al zoveel kleuren dat ik voorlopig maar even stop met kopen :)

Maar lees wel even mee..

• Tjinta

Hallo dames,

Toevallig heb ik vorige week een flesje Eden nagellak besteld, om es te proberen. Mn eerste indruk is: goedkoop is duurkoop. Het dekt niet goed. Het is, voor zover ik weet, géén transparante kleur (Red Cherry-Ed126). Ook vloeit ie niet zo mooi uit als de gel lak die ik ken van CND, het is wat streperig. Wellicht matcht de lak niet met de basis en/of topcoat van CND, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Ook is de kleur zó anders dan je ziet op je beeldscherm. Enige afwijking is logisch, maar dit is wel een heel groot verschil. Ben benieuwd naar de ervaring van andere gebruikers …

• Ramona

Heee, thanks voor je reactie!

Dan gok ik er toch maar niet op.. Ik hou het wel bij mijn eigen vertrouwde merk hihi.. :)

• Petra's Nails

Ik heb vandaag toch ook maar even twee van die lakken besteld, ga ze ook eens even testen dus je hoort het Ramona, kijken of ze mij ook slecht bevallen of misschien wel juist niet.

Ik heb allerlei merken en ook een paar van CND en die vind ik nu weer niet zo fijn.

Dus het verschilt ook per persoon denk ik…

Ik hou je op de hoogte….

Groetjes Petra

• Ramona

Hee Petra,

Nou ik ben erg benieuwd hoor hoe die is! Ik vind dat er zoveel leuke kleurtjes van zijn hihi.

Ik wacht je berichtje af hihi ;)

Groetjes Ramona

• Petra's Nails

Hoi Ramona,