Aerotisch

• dieseltje2

Ik heb een aantal weken geleden mijn nieuwe tafel ontvangen. De AccounTisch van Aerotisch (duits bedrijf) met de nieuwste afzuiging en ook geurafzuiging.

Ik ben er heel erg tevreden over!! Geen stof meer op tafel en in mijn salon.

Ik heb de Studi-Tec en de Purex tafels gezien, maar ik vond het niet geweldig. Bij de purextafel vind ik de lamp heel irritant en bij de Studio-Tec waar ik ging kijken lag enorm veel stof op de tafel. De Aerotisch is niet goedkoop, maar voor mij niks anders meer!

Ik wilde het even delen omdat er veel stylisten op zoek zijn naar een goed afzuigsysteem.

Ze hebben ook een facebookpagina.

Nu ga ik proberen een foto te plaatsen ;)

• rikasnagelstudio

wauw

SLIJM jaloers…

Mooie tafel

• Ginet

Prachtige tafel! En wat is hij lekker ruim. Btw ook een hele mooie salon heb je dieseltje2

Ik heb sinds een week een tafel met de nieuwste afzuiging van studio-tec ik ben er wel heel tevreden over en vind hem super afzuigen.

Heel veel (werk) plezier aan en met je prachtige manicuretafel.

• Petra's Nails

Zooo!! Echt mooi zeg!!! Wat een super gave tafel!(:P) En ook inderdaad een prachtige ruime salon!!

Veel werkplezier ermee maar dat zal wel lukken…

Groetjes Petra

• dieseltje2

Bedankt allemaal!!! Ik ben er zo super blij mee!! Ik heb een stacaravan van 7 x 3…. Inderdaad heel veel ruimte!

• Sandra

Heeft dit bedrijf ook een site??

heb op de naam gekeken van je tafel, maar kan niets vinden..

Hij is echt supergaaf, maar vooral ideaal door de ruimte!!

• Sandra

Pffffffffffff gevonden……aardig prijsje zeg, dat kan ik me helaas nog niet veroorloven…

• dieseltje2

www.aerotisch.de (voor degenen die het nog niet hebben gevonden en geinteresseerd zijn)

Inderdaad een aardig prijsje… maar ik kreeg echt last van al het vijlstof…. En in je gezondheid investeren is in dit vak toch wel erg belangrijk. Ik moet er ook een tijdje voor werken maar ik heb er zeker geen spijt van!

• Petra's Nails

Gezondheid gaat echt boven alles, mijn “leermeester” die nu met pensioen is, heeft wel een longziekte opgelopen door al het stof in haar jarenlange loopbaan. Ze hamert er nog steeds bij me op om een mondkapje te gebruiken en dat doe ik dus ook trouw.

Dus inderdaad investeren in je gezondheid is het allerbelangrijkste!!

• dieseltje2

Ik snap heel goed dat niet iedere styliste een dure tafel kan kopen…. dat staat buiten twijfel.

Ik denk alleen dat het voor je salon juist een hele grote + is…. Ook je klanten zien dat je om gezondheid geeft (dus ook die van hun!!!) en de uitstraling geeft toch een meer professionele uitstraling.

Ik heb er voor gespaard….. en ja, het is een grote uitgave. Ik ben heel blij dat ik het heb gedaan (en kon doen).