Te Koop - Brisa Lite Gel Systeem

• DreamNails

Iemand Interesse ??

Vanwege dat ik er geen klanten voor heb die voor dit systeem deze kiezen

en ik het zonden vind dat het bij mij in de la staat wil ik mijn Brisa Lite Sculpting Gel verkopen.

Er is alleen 1 proefnageltje mee gezet, dus potjes en flesjes zijn nagenoeg nog geheel vol en zo goed als nieuw

De prijs die ik er voor betaald heb per potje was rond de E 35,00 , verkoop graag in 1 keer alles.

Alles mag weg voor E 125,00 incl. verzendkosten

Bestaat uit,

potje 14 ml. Pink Semi Transparant,

potje 14 ml. Clear Transparant,

potje 14 ml. Pure White,

flesje 15 ml. Base Coat,

flesje 15 ml. Top Coat,

fles 256 ml. Cool Blue.

Heb je interesse, zou je dan graag willen reageren met een mail naar dreamnails@planet.nl

• DreamNails

Niemand interesse voor dit pakket????????????

• irene01

Misschien is jouw vraagprijs te hoog?

Nieuw kan je het goedkoper kopen

• DreamNails

Ik heb er meer voor betaald dan wat ik nu heb staan als vraagprijs.

En voor iets wat alleen maar gebruikt is om 1 tips voorbeeld van gemaakt te hebben, lijkt mij deze vraagprijs echt niet te duur.

• Sunny72

Maar Henny, het gaat er niet om wat JIJ ervoor betaald hebt… het “ probleem” is dat je een geheel nieuw pakket voor minder kan kopen . Dus de mensen hebben keuze, en dan kiezen ze liever voor een nieuw pakket en dan nog goedkoper ook…

Zo moet je het bekijken… door de ogen van de eventuele koper.

Dussss… mijn advies is ook: wil je het verkopen ? dan zal je iets aan de prijs moeten doen ben ik bang.

Succes ! Lieve groetjes Sunny

• DreamNails

Damens ik begrijp wat jullie bedoelen, maar als ik dus aan geeft dat per potje nieuw 35,00 per stuk is komt ik al alleen voor de BrisaLite producten op 175,00 excl. 21 Btw.

Hier zit dus geen btw, en fles cool blue bij, die nog geheel vol en ongebruikt is bij er niet berekend, reken zelf maar eens uit 5 x 35,00 en bereken en tel hier de 21 % btw nog eens bij op, dan zit ik al gauw ver over de 200 euro, dus dan ben ik al naar beneden gegaan in de prijs.

Maar als er dames zijn die wel interesse hebben, mogen ze ook een goed bod doen.