Hallo allemaal…
ik heb een vraag.
zijn er hier dames die een opleiding bij B-You hebben gevolgd?
hun site en opleiding die ze aan bieden ziet er interessant uit
dus als er mensen zijn met informatie hoor ik het graag..
mvg missmy
Hoi,
Ik heb geen ervaring met B-You maar ik volg nu zelf de allround opleiding bij NailXL. Dat zit ook in Hengelo.
Het bevalt me erg goed. Ik krijg goede uitleg, huiswerk mee en alle vragen die ik heb worden beantwoord.
Ik ben heel tevreden. Omdat ik meer info over de opleiding wilde eerst een afspraak gemaakt. Was geen probleem. Ik werd goed en duidelijk te woord gestaan waardoor ik precies wist waar ik aan toe was.
Hoi hoi,
Ik heb destijds een opleiding gedaan bij iemand die niet meer bevoegd was helaas. Ik heb bij b you een aantal trainingen gehad en ik heb er maar 1 ding over te zeggen en dat is PERFECT! Zij is super aardig, leuk etc. En het belangrijkste van alles zij heeft echt bergen kennis! Ze kan je zoveel leren op gebied van nagels, ondernemen noen maar op! Dus ik baal echt dat ik daar niet gelijk ben gestart, toen wist ik dat helaas niet..
Binnenkort ga ik weer een training volgen bij haar! Mocht je ergens niet uitkomen eno dan kun je haar altijd bellen of mailen of langskomen ze hebt je echt tot in detailcc Ik zeg echt DOEN!! Ik zal gewoon eens contact met d'r zoeken voor info etc..
Succes ermee!
Liefss Ramona
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?