Wie is er bekend met het pin apparaat Payleven???

• Ramona

Hoi hoi,

Ik was vanmiddag ff aan snuffelen op internet en kwam met toeval Payleven tegen..

Leek me heel erg interessant en erg goedkoop ook!

Ben al een tijd aan het kijken naar een pin apparaat voor in de salon.

Nu ben ik nieuwsgierig wie van jullie er mee werkt??

Lieve groetjes Ramona

• Marga1984

Ik kwam het ook tegen en het klinkt idd erg goed. Ik lees mee…..

• Ginet

Ik gebruik deze in de salon.

• Jolanda

Ik heb hem op de beurs aangeschaft.

De meeste klanten betalen contant bij mij of maken het over via hun bank app.

Maar voor nieuwe klanten, die soms geld vergeten, is het erg handig en als mensen nog iets willen aanschaffen en niet voldoende geld bij zich hebben.

Ik heb hem nu één keer gebruikt en het werkt perfect. Ook heb ik hem gekocht omdat je hem mee kan nemen naar een ladies night e.d.

Een aantal keer heb ik op een ladies night of kerst fair gestaan, daar heb ik inkomsten misgelopen omdat mensen niet konden pinnen.

Maar ik denk als je hem vaak gaat gebruiken het handiger is om een pin apparaat met abonnement te nemen. Die zijn er al vanaf € 25,- met 100 transacties, maar ja dan moet je wel zeker weten dat dat uit kan.

• La Petite Nails & Beauty

Ik werk er nu een jaar mee en vind het perfect!

• Ramona

Ohh het lijkt me idd ook erg handig! I geloof dat ik me er ook maar aan ga wagen!

Bedankt voor jullie berichtjes

• Bizzy

Nog een belangrijke tip: als je het apparaat aanvraagt, wordt er gevraagd om een kopie van je paspoort. In verband met identiteitsfraude kun je daar het sofinummer op doorhalen met een stift en er groot KOPIE IVM PAYLEVEN opzetten voordat je het toestuurt/mailt. Dan weet je zeker dat er nooit verkeerde dingen met je kopie gebeuren.

• Ginet

Bij mij geen kopie paspoort gevraagd, wel kopie kvk.

Misschien verschil in zakelijk en “niet” zakelijk gebruik?

Bij aanschaf op de beurs hebben ze vaak kortingsactie op het pinapparaat.

• Marga1984

Ik zag op de website van evenementenhal Hardenberg dat ze aanstaande beurs er ook staan met een flinke korting op het apparaat. Volgens mij voor €50,- ipv €80,-? Toch best interessant voor wie er aan denkt om hiermee te werken….

• Ramona

Ohhh echt? Dat scheelt idd wel veel zeg!!

Ik ga wel heen dus misschien dat het dan verstandig is om ff te wachten hihi..