opleidingsplek nagelstyliste

• deb

Hoi allemaal?

Ik ben in opleiding tot nagelstyliste.Ik zou graag ervaring opdoen in dit vak.De fijne kneepjes leren. Het is nu veel theorie maar zou heel erg graag willen zien hoe het precies in het echt gaat. Ik ben ervan overtuigd dat je sneller leert in de praktijk.

Dus wie wilt mij die ervaring geven. Ik kan in ruil daarvoor helpen met kleine dingetjes bv koffie zetten/halen. Of andere dingetjes doen. Ik woon zelf in den haag. Maar even daarbuiten mag natuurlijk ook.

Ik hoop een een reactie wil dit erg graag en goed leren

tot gauw debs

• nallajja

Je krijgt toch veel praktijk in je opleiding?

Of doe je soms een thuisstudie? Want dat is zonde van je geld, van theorie en 1 dag praktijk kun je het niet leren. ( daarom snap ik ook niet dat die dingen nog bestaan. De zus van een vriend is nu “kapster” via een thuis studie. Die laat ik dus niet aan mijn haar komen).

Ik doe ook een opleiding en krijg juist meer praktijk dan theorie. De eerste les was theorie, de rest van de theorie doe ik thuis, via boeken en testen op naillevel.nl.

Nu is het elke week alleen maar praktijk, 3 uur per week 20 weken lang.

Een goede opleiding zou je juist veel praktijk moeten geven.

• Filesofeetje

amen nallajja;)

• missmy

volgens mij had zij op fb ook een berich geplaats….

• Hanneke

zucht… thuisstudie's….

• deb

Hallo allemaal

ik doe geen thuis studie maar op de beauty academie. Ik had gewoon een vraag en ik vroeg niet om commetaar. Ik wil gewoon nog meer ervaring opdoen. En ik had geen bericht geplaatst op facebook want dat heb ik niet eens. Dus als je wilt reageren graag maar houd je commentaar en veronderstellingen voor je

• nallajja

Als je iets vraagt kun je ook antwoorden krijgen die je misschien niet zo leuk vindt.

En als je geen thuis studie doet ( en die gedachte was echt niet gek van mij zie de rest van mijn bericht over de uitleg van mijn opleiding) krijg je ook genoeg praktijk.

Je zegt dat je het op de beauty academie volgt, dan is er toch niks aan de hand? Dan krijg je als het goed is juist heel veel praktijk ( en zo niet dan is het niet echt een goede opleiding).

Ik snap de vraag dan niet helemaal. Wat is dan je bedoeling? Een tijd meelopen in een salon? Waarvoor dan? Je krijgt toch praktijk in je opleiding?

Kun je dan niet je opleidster vragen om eens een paar dagen bij haar te kijken?

• deb

Hoi nallaja,

Ik krijg ook wel praktijk maar wilde gewoon is kijken hoe het er echt aan toe ging.Zolang doe ik dit nog niet.Ik vind het ook niet erg dat ik antwoorde krijg alleen het is gelijk zoveel commentaar. Ik had het al aan mijn opleidster gevraagt maar zijzelf woont ver buiten den haag en aangezien ikzelf 4 kinderen heb en een man met veel wissel diensten is het niet zo makkelijk. Ik wil graag veel praktijk in het echt zodat het dan sneller gaat voor mijn gevoel. Dus vandaar de vraag

Mvg debbie

• nallajja

Wat je in je opleiding doet is natuurlijk juist praktijk, geen theorie ( tenminste ik neem aan dat je gewoon nagels zet op je nailtrainer of op modellen).

Dat is dus ook hoe het echt gaat. Wat je zou kunnen doen is naast de modellen die je mee neemt naar je lessen ook oefenklantjes zoeken voor thuis, bijvoorbeeld via facebook. Je zou dan een vergoeding voor de producten kunnen vragen of zo de kosten wat te drukken of een vrijwillige bijdrage wat de mensen willen geven. Dit is mij aangeraden vanuit de opleiding. Wel de mensen natuurlijk duidelijk maken dat je echt nog in opleiding bent, dat het nog niet 100%perfect is misschien en dat het wat langer duurt dan bij iemand die al jaren geoefend is. Maar daarom kost het zo ook bijna niks.

Zo leer je een heleboel. ( zelf doe ik nu nog thuis alleen op mijn nailtrainer en in de opleiding wel op modellen maar ik ben nog niet zeker genoeg voor klanten thuis, over een maand heb ik een nieuw huis met salon en dan wil ik oefenklanten gaan nemen)

Wat jij graag wil is dus eigenlijk een dagje meelopen in een salon. Tenminste als ik je goed begrijp. Ik denk alleen niet dat je daarvan sneller leert, van koffie zetten ga jij natuurlijk niet beter nagels zetten.

Ik zou dan gewoon eens naar een salon in de buurt gaan en daar uitleggen dat je eens een dagje mee wil kijken hoe het er aan toe gaat in de salon en uitleggen dat je in opleiding bent en nieuwsgierig bent naar hoe alles gaat. En dan idd in ruil voor wat koffie zetten of opruimen.

• deb

Hoi nallajja

Ja dat van facebook vind ik een goed plan. Moet wel even een account aanmaken. Ik oefen ook veel met mijn nailtrainer.En neem idd modellen mee naar de opleiding. Wat gaaf voor jou dat je een eigen salon krijgt bij/ik je huis. Natuurlijk zou ik dan gratis de nagels zetten voor de klanten.Maar in ieder geval voor al je tips

Mvg debbie