Klantenkaart?

  • Marga1984

    Kunnen jullie me helpen?

    Ik merk de laatste tijd dat ik niet meer alles kan onthouden over mijn klanten en de behandelingen. Daarom wil ik gaan beginnen met het bijhouden van een klantenkaart. Maar ik kan geen voorbeeldrn vinden of een goede lijst met wat er allemaal op zou moeten staan. Heeft iemand dit voor me?

  • DntjeD31

    He Marga,

    Als je nog even kan wachten heb ik nog wel een klantenkaart voorbeeld voor je.

    Deze had ik tijdens mijn opleiding. Ik ben vandaag niet thuis maar ik zou evt. wel morgen naar je kunnen mailen.

    geeft even je mailadres door.

  • nallajja

    Hoi,

    Zou ik dit voorbeeld ook mogen? Ik wil ook graag straks als ik klaar ben een klantenkaart gaan maken.

    Alvast heel erg bedankt.

    info@amishabeauty.nl

  • Marga1984

    Oh bedankt zeg!! Mijn email is: margarita.trendynails@gmail.com

  • Ginet

    Ik gebruik de klantenkaart die op de site van naildesign ooit stond….kan hem daar niet meer terug vinden maar kan hem je wel mailen.

    Op de achterkant schrijf ik per datum wat ik bij de klant heb gedaan.

  • Marga1984

    Dat zou ik fijn vinden Ginet. Heb daar ook op de site gekeken n.a.v. oude berichten op dit forum, maar ik denk dat ze het eraf hebben gehaald. Dan kan ik zelf kiezen welke ik wil gaan gebruiken. Alvast bedankt!

  • nallajja

    Ginet zou ik m ook mogen? Net wat marga zegt: dan kan ik kiezen en kijken wat ik het fijnst vind.

    Bedankt.

  • Ginet

    nallajja geef even je email door.

    Ik kan het hier niet plaatsen, maar wil het je wel mailen.

  • nallajja

    Mijn email adres is: info@amishabeauty.nl

    Bedankt.

  • nallajja

    Mijn email adres is: info@amishabeauty.nl

    Dank je wel.