Tips met kort of normaal opzetstuk ?

  • Laura

    Hallo!

    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie tips met lange of korte opzetstukjes?

    Ik heb namelijk bij de tips met gewoon opzetstuk het idee dat ik bij het vijlen toch een lelijker effect krijg dan bij de tips met kort opzetstuk..

    En wat zit nou steviger vast? Of maakt dit niet uit?

    Groetjes !

  • rikasnagelstudio

    als ik ze gebruik heb ik ze zonder opzetstuk. dit omdat ik dan niet meer hoef te vijlen

    ik heb ze eventueel ook te koop

    www.nagelproduct.nl

  • gerron@ziggo.nl

    Ik heb ooit tips met een lang opzetstuk gekocht, maar ik vind die met een kort opzetstuk handiger. Je hebt ook minder snel lucht bij een kort opzetstuk. Het zal wel iets persoonlijks zijn.

  • Ramona

    Hoi,

    Ik heb ze allebei gebruikt. Zelf vond ik ze met kortere ook fijner. Maar ben tegenwoordig over gegaan op sjablonen, veel makkelijker, sneller en goedkoper! Ti's ff oefenen met die dingen maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt top!

  • Janneke JMS

    Ik ben het met Ramona eens!! Voor mij nooit geen plastic tips! Nadeel is dat je altijd de natuurlijke nagel ( als deze al een lengte heeft) moet kort vijlen en ze zijn ook nog eens veel minder stevig dan dat je de natuurlijke nagel verlengt met een sjabloon. Daarbij… hoe verleng jij de natuurlijke nagel bij een echte nagelbijter(ster)…dat de nn maar nog voor 1/3 aanwezig is? Daar kun je echt geen tip op zetten en ziet er ook niet uit eerlijk gezegd…

    Maar je bent vrij in je eigen keuze, wat voor jou het fijnste werkt natuurlijk ;-) daar oet je voor gaan.

  • nina kerremans

    Ik gebruik tips met een kort opzetstuk omdat de nagels dan beter blijven zitten omdat de gel of acryl dan een groter deel van de natuurlijke nagel bedekt. Ik denk dat het per merk tips verschilt of je het mooi weg kunt vijlen. Ik heb ooit een proefsetje met tips erbij gehad en kreeg ze niet mooi geblend terwijl ik er normaal met de tips die ik nu gebruik nooit last van heb.

    Groetjes Nina

  • m@rgriet

    ik heb van dashing diva de french tipped short length natural white maar ze zijn er in allerlei maten en kleuren en die bevallen mij enorm goed. Hoeven niet geblend te worden en zijn ontzettend mooi van vorm. Hebben jullie enig idee of en waar ze nog verkrijgbaar zijn?? Ik kan ze nergens meer vinden nl.

    groetjes, Margriet