Verzekering?

• Filesofeetje

oeioei, vriendin van mij heeft ook een nagelsalon, zij zet vooral acryl. Nu had zij laatst een klant die een bloedneus kreeg tijdens het vijlen. Ze schrokken zich beide rot natuurlijk, na paar minuten stopte het wel gelukkig maar zodra het vijlsel in de lucht komt ontstond er een bloedneus. Ze heeft wel een afzuiging voor geur en een tafel afzuiging, zo'n mobiele.

Nu heeft de vrouw haar gemaild dat ze schadevergoeding eist!!!

Dit zet mij wel aan het denken, ik heb geen aansprakelijkheidsverzering voor mijn bedrijf, en dit valt dus niet onder je prive verzekering, als zoiets gebeurt. Hebben jullie een bedrijfdverzekering en wat betalen jullie zo ongeveer per maand?

• info@sillydreams.nl

Ja ik heb een aansprakelijkheidsverzekering en die heb je wel nodig. Ik ben collectief verzekerd via de provoet (pedicure) en heb aanvullende verzekering voor handen. Deze verzekering heb je wel nodig.

• Marga1984

Pfff…..wat een stomme klant!! Die zou de mijne zijn…..e-mail rond laten gaan bij alle nagelstylistes om te waarschuwen voor deze klant. Daar kan zij toch niets aan doen dat deze klant blijkbaar snel bloedneuzen krijgt. Dit had ze net zo goed ergens anders kunnen krijgen.

• rikasnagelstudio

dit kan gebeuren tijdens het vijlen, ik heb ooit eens mee gemaakt, de dame viel flauw.

Ik dacht o my god wat heb ik gedaan. later bleek dat ze dat bij iedereen had.

Omdat ik een salon heb wat niet bij mijn huis heb moest ik wel een verzekering afsluiten.

Dit si niet zo duur hoor.

Ik denk als je thuis zit een kleine extra verzekereing erover heen doet van 7 a 8 euro dat je klaar bent.

• Janneke JMS

Rika, ook als je aan huis werkt kost de verzekering net zoveel, zeker geen 7 of 8 euro… veel meer…

Marga,, ja.. ik ben het met je eens… pfffff… wat een gezeur.. je hebt ze erbij zeg…

maar die bloedneusen komen metname door een te droge lucht in de aanwezige ruimte… kan dus ook ( zonder dat men vijlt) tijdens het koffie drinken gebeuren, als de verwarming te hoog staat…. sowieso waterbakjes altijd hangen tegen droogte en planten… zorgen voor extra zuurstof… en goed ventileren…..

Voor die dame gelt dat ze naar de dokter moet.

• Hanneke

Onlangs eindelijk een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten.

Werd ook wel tijd, na 3,5 jr…

Gelukkig nooit nodig gehad.

Ben per mnd 8 euro kwijt.

Ligt ook aan hoeveel omzet je per jaar hebt.

• info@nagelstudioyvaross.nl

Hanneke, waar heb je dat gedaan?

• Marga1984

Dat zou ik ook graag willen weten……

• Hanneke

Hoi, bij de Interpolis, via de Rabobank.

• Heleen

Zou een zakelijke rechtsbijstand verzekering ook nodig zijn?