twee verschillende merken kan dat?

• nallajja

Hallo,

Ik werk tijdens mijn opleiding met Entity. Dit bevalt mij erg goed alleen stinkt de liquid heel erg. Nu zag ik dat Nded geurvrije liquid heeft.

Nu vroeg ik mij af of je dus twee merken door elkaar kan gebruiken, de liquid van de een en de poeder van de ander.

Tijdens mijn opleiding zit ik natuurlijk aan een merk vast maar daarna ben ik vrij om te kiezen wat ik wil.

En heeft iemand deze liquid? Scheelt het erg aan geur?

Alvast bedankt.

• rikasnagelstudio

dat was de reden dat ik een nieuwe afzuiger heb gekocht.

die liquid is niet geurvrij want hij stinkt ook.

Er is 1 soort voor acryl wat niet stinkt en dat is de uv acryl.

Ik zou niet 2 merken liquid doen maar liquid van 1 en poeder van 2 kan wel hoor.

test het gewoon even bij jezelf op een pinkje.

• nallajja

Dank je voor je antwoord.

Dat was iid de bedoeling, de liquid van de een en de poeder van de ander.

Anders maar eens een klein potje halen om te proberen gewoon bij mezelf.

• gerron@ziggo.nl

De zgn. geurloze liquid van NDED ruikt net zo sterk als ieder ander merk. Ik heb het geprobeerd, maar het is zonde van je geld.

• nallajja

Ok. Bedankt. Dan ga ik dat dus niet doen.

• Janneke JMS

Werk je ook met een mondkapje? maybe is dat een oplossing en dempert de geur.

• nallajja

Ja heb ik wel, gebruik ik bij het vijlen.

Maar dan stinkt de ruimte natuurlijk nog steeds. Vervelend voor de klanten.

Maar goed als er niks aan te doen is dan is er niks aan te doen. Op zich went de geur wel, het is vooral bij binnenkomen.

En vriend vind het niet zo lekker in huis haha. Gelukkig helpen deur dicht en raam open een beetje. Straks in de winter even kijken hoe ik het dan ga doen.

Ik doe het namelijk vanuit huis. Nu oefen ik alleen nog omdat ik nog in opleiding ben maar straks komen de klanten ook thuis.

• Janneke JMS

Ja, begrijp het volkomen…geen kamertje over in huis? ik werk vanuit mijn tuinhuisje… probleem opgelost… is wel ff investeren… maar is de moeite waard.

• nallajja

Ja ik ga het straks doen vanuit een kamer die we over hebben. We hebben alleen alles gelijkvloers dus zodra de deur open gaat ontsnapt er wat geur richting de woonkamer.

We zijn aan het kijken naar een andere woning en dan hoop ik een betere ruimte en eventueel een tuinhuis ofzo te kunnen krijgen ( hebben nu alleen klein balkon).

Ik wil graag over een jaar of twee een salon buiten huis, maar dan moet het eerst goed lopen anders kan het financieel niet uit.

Ach hij moet maar even een knijper op zijn neus zetten hahaha.

• Janneke JMS

achja, mannen (:P)