Profnail vs naildesign magazine

• Marga1984

Wie heeft er abonnementen op 1 of beide van deze magazines? En welke raden jullie mij aan?

• nallajja

Ik heb geen abonnement op deze magazines maar ik heb van beide een aantal gekocht via marktplaats.

Ik vind ze beide erg interessant en zou het liefst beide willen.

Ik ga toch kiezen voor Naildesign, dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Hij is dikker en ik vind hem prettiger lezen.

• Marga1984

Thanx Nallajja! Ik heb hier alleen een profnail liggen, maar de andere heb ik nooit gezien. Maar heb op internet gezocht naar de meningen en ik kwam berichten tegen waarin de meesten aangaven naildesign magazine het leukst te vinden. Maar dit waren best oude berichten, dus er kan in de tussentijd veel veranderd zijn.

• Bizzy

Ik vind Nail Design veel informatiever, meer in de breedte, dus ook over het ondernemerschap bijvoorbeeld.

Ik heb op beide bladen een abonnement. Als je wilt kun je bladen van me overnemen. Ik heb alle recente.

• rikasnagelstudio

ik heb beide en verkoop ze ook allemaal.

Altijd mooi om te lezen maar meer een reclame blad.

Als je 1 wilt…ga maar voor nail design

Profnail is 2x niks

• Janneke JMS

Hoi…

Ik verkoop al mijn NailDesignMagazines van 2011, 2012 en 2013 met nog een Konad Nailartbook etc.. alles voor een leuk prijsje.

Je kan mij privé berichten. Profnail is niks en Naildesign is beter.. maar de onderwerpen worden met de jaren toch herhaald.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/uiterlijk-lichaamsverzorging/m769697480-naildesign-magazine-voor-prof-hand-nagelverzorg.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

• nina kerremans

Naildesign magazine is een stuk leuker als profnail

Groetjes Nina