los laten van acrylnagels

• starwoman@online.nl

sinds kort ben ik overgegaan van gel op acryl nagels, maar ze vallen er na een week alweer af.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe

De voorbereidingen heb ik op de juiste manier gedaan.

Het terug duwen van de nagelriem, het opschuren van de nagel.

dan het schoonmaken van de nagel met prep fresh

Ik heb ook al geprobeerd met een primer te werken, maar dat gaf hetzelfde resultaat

groetjes,

Starwoman

• Janneke JMS

is dat bij alle het geval?

• Filesofeetje

waarschijnlijk de mix ratio. Als je het met gel niet had tenminste. Kijk uit dat je niet te nat werkt, dan hecht het product niet goed, en “duw” het product goed op de nagelplaat, zodat de hechting beter is. Welk merk gebruik je?

• starwoman@online.nl

allereerst bedankt voor je reactie,

ik heb het nu met een dikkere acryl laag geprobeerd ik hield hem denk toch wat te nat en nu kan ik hem ook beter aanbrengen.

Ook heb ik het nu wat steviger aangedrukt.

Ben benieuwd hoelang ze blijven zitten (:D

• shana

hoi starwoman,

wat je ook nog kunt proberen na het opruwen van je nagel je nagelplaat schoonmaken met pure aceton op je wipe , daarna je spray prep, dan gebruik je je primer en daarna je bonder, en voordat je je acryl aan brengt even 1 minuut onder de lamp, dan garandeer ik je dat de acryl goed hecht op je nagelplaat, zo te horen heeft u een vette nagelplaat.

ook is het belangrijk om droog te werken. en als u diepe wallen heeft om dun u acryl aan te brengen en met je penseel goed aandrukt.

succes

groetjes shana