goede acryl startset

• bijtertje

Hallo,

Ik wil graag een acryl startersset aanschaffen om acryl nagels bij mezelf te kunnen zetten. Kan iemand me een merk of website aanraden? Ik wil er maximaal zo'n 40 euro aan uitgeven. Ik heb verschillende websites gevonden waar je zo'n pakket kan kopen maar ik heb hier ook al wat negatieve ervaringen gelezen over sommige van deze webshops.

• Filesofeetje

Oei meid hoed je! ik ga er geen eens woorden aan vuil maken, misschien dat mijn collega's daar nog puf voor hebben!:D

• nallajja

Heb je een opleiding gedaan? Weet je hoe je acryl nagels moet zetten?

Het is niet zo makkelijk als het lijkt en niet iedereen kan het zo hup ff doen.

Bovendien kan je bij verkeerd zetten je nagels ook nog eens flink beschadigen.

Indien je geen opleiding hebt gedaan en het puur voor je eigen nagels is geef ik je het advies om een goede nagelstyliste te zoeken in je buurt. Die zijn er ook voor max €40.

Ik weet trouwens niet wat setjes kosten van acryl, er is zoveel te koop. Ik werk nu met Entity in mijn opleiding en alleen de liquid is al €32,50 excl btw. Dus nee ik heb geen set voor €40. Ik ga straks over op Crystal nails, die is iets goedkoper.