Nieuw hier! Even voorstellen

• Janet De Lelie

Hallo allemaal,

Mijn naam is Janet en ik woon in overijssel.

Al jaren heb ik mijn nagels laten doen door een professioneel stylist. Elke keer weer was ik gefascineerd door mijn mooie nageltjes. Al die tijd dacht ik al bij mezelf wat zou het toch gaaf zijn om dit te kunnen. Al je creativiteit kwijt kunnen in het maken van mooie nagels. Klanten blij maken, je eigen salon opstarten.

Nu heb ik de stap genomen! Ik ben begonnen met een nagelopleiding en bezig mijn salon klaar te maken. Ik heb er zo ontzettend veel zin aan!

Hebben jullie nog tips waar ik aan moet denken? :)

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot snel!

Gr Janet

• Bizzy

Welkom hier en succes met je opleiding!

• missmy

wat leuk…

ben ook net begonnen met een opleiding.. waar doe jij hem? kom trouwens ook uit overijssel

• Janet De Lelie

Dank je wel Bizzy!

Ik doe mijn opleiding bij beauty selection in drachten Miss My en jij? Waar in overijssel woon je? Wat leuk!

• nallajja

Leuk ik kom ook uit overijssel. Doe mijn opleiding bij NailXL in Hengelo, woon zelf in Oldenzaal.

• Janet De Lelie

Hey

Wat leuk! Ik woon in almelo dus dichtbij oldenzaal! Ben je al ver met je opleiding?

Gr janet

• nallajja

Ik ben 18 maart begonnen. Heb nu alleen de manicure en acryl gehad. Afgelopen week nagelbijters gehad, heel interessant. Vanaf half juni krijg ik ook gel erbij.

Vind het echt super leuk. Eind juli ben ik klaar ( nou ja word begin augustus, ik moet aan mijn galblaas geopereerd worden en ben dan twee weken uit de running en haal die dan in)

En jij? Ben jij al ver?

• rikasnagelstudio

Hallo Janet,

Leuk om je voor te stellen.

Een vraagje…bevalt de opleiding wat?

Ik heb hem daar in 2008/2009 gedaan, maar naar wat langer in het vak te hebben gezeten kwam ik er al snel achter dat het 2x niks was.

Liet mijn eigen nagels doen door janet zelf, maar binnen 2 dagen lucht.

1 week later lag bijna alles eraf door het lucht.

Ben wel meteen heen gegaan maar het werd gevijld en gelakt met als antwoord… de lucht gaat niet verder.DUS WEL.

Terwijl ik toen ook wel naar een andere stylist ging waar dat nog nooi zo erg het geval was.

wel na 3 a 4 weken lucht maar met mijn nagels was dat ook logisch.

Ben toen naar pepijn gegaan voor opleiding eind rijden want woon zelf vlak bij drachten, ook een erge prijsverschil maar het was de moeite wel waard.

Gevolgd door wilena nail creation dilava nailcenter lelystad etc

Tis geen afkraking maar gewoon nieuwschierigheid.

Weet niet hoe het nu gaat na 6 jaar verder te zijn maar vroeg het me gewoon af.

Groetjes Rika

• Janet De Lelie

Hey,

Wat goed! Leuk hoor!

Ik ben nog maar net begonnen dus nog bezig met basis acryl. Ik hoop achter in juli daarmee klaar te zijn en dan verder naar gevorderden:)

Spannend hoor, ben jij al bezig om een salon op te zetten dan?

Gr janet

• Janet De Lelie

Hoi Rika,

Ik herken dit niet, ik heb het super naar mijn zin en ze legt me alles goed uit. Ze geeft me juist adviezen om lucht te voorkomen. Misschien heeft ze ook het een en ander geleerd in die zes jaar:)

Ik ben heel benieuwd:)

Gr Janet