gelpolish zonder roze

• wendy3

Dames, vanavond heb ik een klantje, ze wilt een french manicure maar zonder een roze onderlaag. Nu breng ik na de base altijd een roze kleur en dan wit, maar nu heb ik dan geen kleur en ga ik na de base direct met wit, maar dan mis ik een laagje… wat kan ik hier mee doen?

Ik gebruik cnd Shellac.

Nog een vraagje, ik hard elke nagel om en om uit als ik de french heb gezet, omdat het toch wat uitloopt. heeft iemand nog tips wat ik misschien anders kan doen?

thnx

• Jolanda

Hoi hoi

Heb je niet die clearly pink. Want volgens mij is het wel het mooiste en beste om die eronder te doen. En deze kleur zie je toch bijna echt niet.

Ik zou het haar dan gewoon op één nagel voordoen hoe hij er dan uit komt te zien.

Ik hard de French meestal ook om en om uit hoor of twee om twee. Wil de smileline graag mooi strak houden.

Succes.

• wendy3

nee ze wilt absoluut geen pink, ze gaat trouwen en volgens haar ziet dat er raar uit op de foto?

kan ik niet bijvoorbeeld 2 lagen top coat doen? Of 2 lagen base?

• wendy3

update: heb het uiteindelijk toch met roze gedaan

• info@sillydreams.nl

ik wilde al zeggen, de clearly pink zie je je helemaal niet. Ze denken vaak dat het heel roze is maar het is heel erg zacht.

• Sunny72

Idd die clear pink haalt eerder de roze van je eigen nagelplaat wat op , meer eigenlijk niet.

Maar willen ze het perse toch niet, doe je een basecoat laagje extra… voor het geval je het nogmaals gevraagd wordt ;)

Sunny

• Filesofeetje

French per vinger uitharden is toch perfect? Je zet op de rechterwijsvinger een Smileline, die doe je in de lamp en ondertussen zet je op de linkerwijsvinger een smileline. Dat wissel je weer, terwijl links uithardt zet je op rechts weer de lijn. Je hardt waarschijnlijk niet 100% uit per keer maar dat is niet erg, want je wil de smile bevriezen zodat deze niet uitloopt. Bij de volgende wissels hardt deze wel 100 % uit. Als je de laatste nagel maar 2 min uithardt.

• wendy3

Ja ik heb nu 2 vingers gedaan die in de lamp en andere hand ook 2 vingers, toen ik daar mee klaar was hadden die andere al 2 minuten uitgehard, ging perfect zo.

dat roze viel idd wel mee, maar achteraf moest ik toch een dekkende pink gebruiken omdat haar nagelbed niet overal mooi was, maar het resultaat is goed gelukt :)

Sunny, voor de volgende keer idd dan weet ik dat dat dus ook mogelijk is :) thnx