Sculpture clear LED

• Filesofeetje

Hoi Dames, ik zoek een sculpture gel voor reversetechniek, deze moet dus niet self leveling zijn of utilopen. Ik wil uitharden in de LED lamp. De young nails covers lopen absoluut niet uit maar de clear is wel meer vloeibaar en wordt ook geel. Iemand een goede tip?

Clear Gel

Dik, niet uitlopen

LED-curable

• Hanneke

clear sculpture van YN heb ik ook, niks vloeibaars aan bij mij,wordt ook niet geel.

• Ramona

Idd de clear sculpture van yn die is fijn in gebruik!!

• Sunny72

Heb ook geen problemen met de YN sculpture… blijft mooi liggen, heerlijk om te bouwen, en mooi helder…

• Filesofeetje

Hoi Dames, ik zie de verwarring, ik bedoelde de clear builder van YN, die wordt geel bij mij. Ik zie door jullie berichtjes dat ze ook een clear sculptor hebben, thanks!!

• Sunny72

Ja die is idd erg self leveling… maar geel worden heb ik bij die toch ook geen last van.. enige die al wat gelig is, is de flex.

Hopelijk gaat de sculputere je beter helpen… succes ! hebben we je toch wat geholpen, haha :D

Sunny

• Filesofeetje

Ja echt top dames! Gelijk besteld. Ik vind echt de builder gelig, ik merkte het omdat ik gellak gebruikte voor de french en daaroverheen builder zette van young nails. Ik had op een oefenhand al met een ander merk hetzelfde gedaan en de YN was echt gelig vergeleken met die van NDED. Maar misschien als je alle nagels hetzelfde doet valt het niet op.