hulp bij een lamp

• p_richoux@hotmail.com

Hallo,

Ik heb de berichten van CCFL lamp gelezen en sommige mensen zijn er tevreden over en anderen niet… Ik werk nu met een UV lamp maar wil eens iets anders proberen. De vraag is dus een LED lamp of een CCFL lamp. Wat zijn jullie ervaringen er ondertussen mee? Ik werk voornamelijk met gellak en soak off. Geen gel nagels.

• Filesofeetje

Ik ben echt helemaal overtuigd van de ccfl lamp, 12 uv+24 led( http://www.ebay.com/itm/36W-LED-UV-Lamp-Nail-Art-UV-Gel-Cure-Dryer-Timer-Light-12W-CCFL-24W-LED-/131176529913?pt=US_Nail_Care&hash=item1e8abafff9)

Het hardt sneller en mooier uit. In een nieuwe set behandeling ben ik niet heel veel sneller klaar omdat ik altijd de roteermethode gebruikte. Voor de opvullingen en laknagels ben ik absoluut sneller klaar. Dan zet ik elke laag op alle vijf de nagels en zet ondertussen de andere hand, 30 seconden per laag volledig uitgehard. Ik merkte dat ik wel zelf echt de snelheid er in moest brengen, je hebt vaak een werkritme en kletst wat tussendoor, maar als ik me concentreer gaat het veel rapper.

Ik heb ook een 12 watt LED lamp, voordeel daarvan was een automatische timer en een constant functie, maar ik vind toch dat de glans sterker is in de ccfl lamp!

• Hanneke

Zo'n lamp heb ik ook, heel tevreden!!

• p_richoux@hotmail.com

Bedankt, dan zal ik toch best de CCFL lamp nemen.