Verkoop Handcrème/ Nagelriemolie

• Jolanda

Ik zoek leuke betaalbare handcrèmes voor de verkoop. Nu zag ik in de nieuwe NailDesign Magazine een aantal staan.

Wie gebruikt/verkoopt de Scented Lotions van VIP Nail design. Hoe bevallen ze en hoe verkopen ze. Wat vraag je er voor?

Is er ook iemand die de Odyssey Hand Massage cream verkoopt en ze mengt met de essentiële oliën voor de klant.

Tevens zag ik bij EZflow Silky Soft Lotions een leuk display met flesjes van 29ml.

Als nagelriemolie wil ik een display van de Nailcreation nagelriemolie rollers bestellen. Ziet er erg aantrekkelijk uit. Iemand die deze ook heeft staan en voor welke prijs verkoop je ze.

Hoe bevallen ze en hoe verkopen ze. Wat vraag je er voor?Ben erg benieuwd hierna.

• nina kerremans

Ja ik gebruik de scented lotions van vip naildesign en gebruik ook de nagelriemolie van hun. Ik vind ze erg fijn in gebruik en verkoop ze erg goed aan mijn klanten. Ik heb zelfs klanten die het steeds weer bij me komen kopen ook om anderen cadeau te geven. De kleine lotions verkoop ik voor 7,50 en de olie voor 12,50.

Groetjes Nina

• rikasnagelstudio

jolande de rollers verkocht ik voor 3,95 en de 15ml pipet flesjes voor 4,95

Liep erg goed hier bij ons ;-)

Inmiddels van het merk afgestapt en mijn eigen zoals je weet.

Maar die ik nu verkoop zijn met bloemtjes. lopen nog sneller omdat ze er leuk uit zien en met de prijs van 3,95 is het echt niet duur.

Handlotion heb ik ook exclusief voor mijn klanten in 50 ml pomp flesjes met de geuren mango kokos en strawberry.

Grote potten willen mensen helaas niet hebben