Wie gebruikt Magnetic Gelpolish ?

• Eljee nails

Hoe halen jullie de gelpolish van Magnetic eraf?

Ik frees het altijd omdat ik het er niet krijg afgeweekt.

Maar nu krijg ik volgende maand iemand die wil het maar eenmalig hebben en wil het er niet afgefreest hebben.

Dus zou ik kunnen weken!

Maar heb al meer geweekt en kreeg het er toen zo slecht af. Had de top al opengevijld, maar dan nog…..sterk spul :-)

Ik week met aceton.

Wat doe ik verkeerd?

Groetjes Liliane

• wendy3

gebruik je een primer? en ik vind die gelpolish van Magnetic al helemaal niets omdat het idd zo slecht afweekt.

Bij Magnetic zeiden ze zelfs dat weken de moeite niet waard is want je vijlt het er sneller van af.

• Eljee nails

Ik gebruik de bond van Magnetic, die vind ik super werken!

Magnetic adviseerde mij inderdaad ook te vijlen/freezen. Daarom adviseerde ze me ook 2x de basecoat te leggen. Zo verklein je het risico de NN te vijlen. Vond dat wel een super tip!

En normaal frees ik ook, maar ik krijg straks iemand die in de zorg werkt en voor 1 dag graag mooie verzorgde nagels wilde. Ze vroeg aan mij dat te doen. Dus om deze nu te leggen en de volgende dag eraf te freezen, daar worden de NN niet mooier van. Dan kies ik in dit geval wel voor afweken….dan is alles er gewoon af.

• wendy3

Nou veel succes daarmee! vaak zorgt de bonder voor problemen, dat het langer duurt met afweken, misschien zou je alleen de voorkant van de nagel kunnen aantippen met bonder.

Of geen bonder gebruiken als het na een dag er al weer af moet.