wat is voor jou de reden om naar een beurs/event te gaan?

• carla van den puttelaar

Beste professionals,

Ik ben druk met organiseren van de MOOI Dag op 13 oktober 2014. Dit event is voor iedereen die werkzaam is in de uiterlijke verzorging. Nu zou ik graag willen weten wat vind jij belangrijk als je naar zo een event gaat? Is er iemand die jij graag zou willen zien werken of spreken? Vind jij het leuk om aan een nagelexpert vragen te kunnen stellen over nagelziektes? Kortom laat me weten wat jij belangrijk vindt.

Groetjes Carla

• nallajja

Hoi Carla,

Ik ga vooral omdat ik heel nieuwsgierig ben aangelegd. Ik wil graag weten wat er allemaal speelt in de nagel wereld en welke trends eraan komen.

Ook vind ik het leuk als er extra dingen worden gedaan, zoals kleine workshops of de mogenlijkheid om profjes te krijgen of producten ter plaatse te proberen.

Een lezing over het een of ander van een expert vind ik ook interesant.

Hai Nallajja,

Dank voor je input interessant om te lezen.

• Sunny72

Ik ben ook altijd nieuwsgierig naar alles wat maar met nagels te maken heeft…;)

De nieuwste trends: heeeel belangrijk… nieuwste snufjes, producten en ontwikkelingen.

Info over m.b.t. nagelziektes , ook top, zeker als je ook met vragen terecht kan.

En vooral het kunnen testen van de nieuwe producten…

Dus ja… kom maar op !! :D al zin in…!!

Sunny

• Jolanda

Om naar een Event zoals FNV Mooi te gaan. Zou ik eerder voor het informatieve en praktische gedeelte gaan.

Dus leuke workshops nailart, probleemnagels, salonnagels, perfectie. Maar ook een lezing van een expert over bepaald onderwerpen. Nagelziekten, hoe run ik mijn nagelstudio, Marketing & Facebook.

Natuurlijk is het leuk dat er bijvoorbeeld ook een aantal merken hun producten laten zien, maar goed daarvoor kan ik naar de vakbeurs. Dus dat zou ik niet echt toegevoegde waarde vinden.

En natuurlijk voor de gezelligheid om andere stylistes te ontmoeten. Je leert ook weer van elkaar.

Je kunt misschien je vraag ook op facebook stellen bij de groep Voor en Door Nagelstylistes

Hai Sunny,

Dank voor je enthousiaste mail. Zijn inderdaad bezig om een expert uit te nodigen waaraan je vragen kunt stellen m.b.t. nagelziektes. daarnaast willen we in de ochtend sprekers hebben die vertellen over de (maatschappelijke en technische) trends en de invloed op je onderneming.

Dank voor je input

Groet carla

Hai Jolanda,

Dank je voor je input en je waardevolle tip m.b.t. de facebook groep. Ik ga ermee aan de slag.

Groetjes Carla