Informatie over nagelproducten

• T.Verboven1991

Hallo iedereen,

Voor ik mijn vragen stel wil ik iedereen hier bedanken voor de informatie die ik op dit forum al heb verworven! Het heeft me al een stuk op weg geholpen!

Ik wil graag algemene informatie verkrijgen, ik ga binnenkort beginnen met zetten bij klanten. Op dit moment volg ik een cursus en ik wil zelf wat tips verzamelen. Ik wil graag professioneel overkomen maar ik heb wel een uitkering, dus ik kan niet veel uitgeven.

- Wat zijn de beste (belangrijkste, beste en betaalbare) merken voor acryl & gel? Zijn discount nagelgroothandels zoals glamour nails en the nailcompany ook goed?

- Hoe zit het met gelpolish over acryl heen? Kan dit en krijg je wel een mooi resultaat?

- Merken nagellak?

- Uv sealer of nagellak heen?

Ik hoop dat er snel iemand reageert!

T

• rikasnagelstudio

Hallo T.

Leuk dat je ook gaat nagelen :-)

-beste belangrijkste of betaalbaar het maakt niet uit. klanten willen kwaliteit nagels zien met een kwaliteit van 4 weken.

als ze terug komen dat je ook alleen maar uitgroei ziet en niet van die luchtranden etc,

Waar jij dan mee gaat werken is maar net wat jij prettig vind.

ik snap dt je met een uitkering niet teveel kunt investeren, en geloof me… goedkoop is niet altijd miskoop.

Zo zijn ook onze prijzen niet duur. www.nagelproduct.nl

Inmiddels zijn er zoveel merken dat je erin verslaat.

Beste is bij verschillende proefpakketjes bestellen en proberen. soms is dit gratis soms een kleine bijdrage.

Gelpolish kan gewoon over acryl heen en je krijgt een mooier en strakker effect vind ik zelf persoonlijk

merken nagellak…. hou het gewoon bij 1 merk waar je alles kunt gaan aanschaffen om verzendkosten te besparen bij verschillende.

uv sealer topcoat die uit moet harden in de lamp is het mooiste. nagellak laat los en van polijsten krijg je schouderpijn hihi.

EEN TIP: je wilt professioneel over komen…. wacht tot je de opleiding hebt afgerond en ga pas DAN aan de slag. dan heb je meer zelfvertrouwen.

Als een klant merkt dat je dat niet bent is het niet professioneel ;-)

Gr.rika

• T.Verboven1991

Aah super hier ben ik erg mee geholpen!

Ja klopt, ik ben van alles nog een beetje onzeker en weet niet zo goed welke dingen goed zijn enzovoorts. Dus ik wacht ook nog een paar weken tot ik klaar ben.

Nog 1 vraagje, weet het nog niet zeker. Kan de uv sealer top coat ook over nagellak heen? Want ik moet altijd eeuwig wachten tot ik mn handen dan weer kan gebruiken. Droogt het dan wel goed uit? Ik hoor verschillende meningen?

T

• rikasnagelstudio

nee dat kan helaas niet, dit gaat breken.

je kunt wel gelpolish nemen in kleur ;-)

• Sunny72

:S Meende toch echt dat ik hier een bericht geplaatst had… net voor de laatste van Rika.. ??!! Nou ja zal wel op het verkeerde knopje hebben ‘gedrukt’ …

Maar ik vertelde dat er idd verschillende meningen zijn over nagellak onder uv topcoat, maar ik mijn mening is ook nee, dat gaat niet..

Daarbij heb je het over lang wachten voordat het droog is, nou dat moet dan nog, dus schiet je er niks mee op ;)

En het bij 1 groothandel houden ? … dat is voor mij onmogelijk, vanwege de merken die ik gebruik, vele hebben niet eens alles, smaak van nailart, iets specifieks op zoek zijn…

Maar dat is persoonlijk, ik probeer het wel hoor… maar daarbij heb ik wel hele goede ervaringen met Glamournagels…

Heel groot assortiment, snelle levering en goede service…

Nailcompany goede verhalen gehoord, geen ervaring mee.

Succes Sunny !

• T.Verboven1991

Oke dankjewel. Ja ik heb op verschillende websites spullen gevonden die de ene wel had en de ander niet. Dus glamour nails is goed, dat is wel fijn want de prijzen zijn goed te doen als beginner. Ik heb altijd het idee dat je echt de merken moet gebruiken zoals magnetic en young nails enzovoorts.