Wie weet of de CND shellac base coat, top coat en kleuren onder een LED lamp uitharden? Heb namelijk een LED lamp aangeschaft en gebruik ook CND Shellac.
Thnx
Er zijn idd tegenstrijdige verhalen hierover… maar Wendy Vink vertelde laatst op FB dat het te maken heeft met de output van de lampen, die van hun zijn hoger… heel technisch verhaal erbij, dat kan ik niet herhalen
Dus heb je een lamp die daar dicht in de buurt zit, kan het je wel lukken.
Zo niet, dan kan het dus zijn dat het niet goed uithard, niet eens zo te voelen, dus hou het in de gaten…
Succes ! en laat je het nog weten als je poging wel of niet gelukt is ??
Sunny
Ik vind het heel onverstandig om dit te doen. Bv de base mag maar 10 sec in de uv lamp, hoe doe je dat met led?
Product is niet gemaakt voor led, je weet ook niet wat voor een schade je gaat toebrengen aan de nagelplaat. Misschien niet gelijk merkbaar c.q.zichtbaar, maar wat na een tijdje?! Producten geschikt voor Led hebben toch een andere toevoeging van ingrediënten met betrekking tot het uitharden.
Gel krimpt met uitharden, je gaat nu een gel die in 2 minuten moet uitharden versnellen onder led….lijkt mij toch niet echt een feestje voor de nagels.
Je hebt verantwoordelijkheid naar je klanten toe, die vertrouwen op jouw deskundigheid en dat jij de producten op de juiste wijze toepast.
Lees dit alsjeblieft niet als een persoonlijke aanval want dat is zeker niet mijn opzet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?