Wie heeft er ervaring met de afzuiger Sunflower??

• Ramona

Hoi hoi dames!

Ik wil binnenkort graag een goede afzuiger aanschaffen! Nu lijkt me de Sunflower wel handig en fijn. Wil er natuurlijk wel eerst het een en ander van wegen voor ik iets ga kopen.

Heeft iemand van jullie deze? Dan zou ik heel graag willen weten hoe die bevalt!

Het gaat op deze:

http://www.nagelgroothandel.nl/product/8848/producten-afzuiging-nageltafel-sunflower-ii-nail-dust-collector-led.html

Groetjes Ramona

• nallajja

Hoi Ramona,

Ik volg toevallig bij hun mijn opleiding en heb eens mogen werken met deze afzuiging. Wauw wat een geweldig ding. Hij doet het echt fantastisch. Toch heeft hij in mijn ogen een groot minpunt: er kwam erg veel warmte af. Dat vond ik niet handig met acryl, dan wordt deze zo snel hard.

Groetjes

• Ramona

Hee,

Ohh nou dat klinkt wel goed idd, maar net wat je al zei als ie dan te warm is dan gaat het idd wel ineens erg hard met de acryl enzo.. En als je hem iets hoger zou houden, of zuigt ie dan nirt goed genoeg op?

Bedankt voor je reactie :)

• Ginet

Ik heb er 1 gehad (net verkocht), had nog met halogeenlamp erin en gaf geen warmte.

Maar als je acryl gaat zetten kan de lamp gewoon uit, het is een stofafzuiging ;).

• Ramona

Oke,

Waarom heb je hem verkocht als ik vragen mag? :)

• esther

Lijkt me nou niet zo heel geweldig want hij zuigt omhoog af wat betekent dat het stof langs je gezicht gaat waardoor je dus toch veel in ademt. Ik heb nu de beauty line is wel prijzig maar echt geweldig!

• Ginet

Ik heb hem verkocht omdat ik nu een tafel met ingebouwde afzuiging van studio-tec heb gekocht.

De sunflower zuigt krachtig en omdat hij van boven de stof aanzuigt, zijn het juist wel de gevaarlijke kleine stofdeeltjes die hij opneemt, ik was er zeer tevreden over.

Stof krijg je echt niet langs je gezicht hoor, je richt de sunflower op de handen.