Ok, ik weet dat dit forum hier eigenlijk niet voor bedoeld is. Maar kennelijk is het toch zo bijzonder dat het nergens anders te vinden is. Ik beloof dat ik hier maar één keer zal posten.
Ik heb al sinds mijn pubertijd een ding voor vrouwen met lange nagels. De laatste jaren zie ik steeds vaker stiletto nagels voorbij komen, en de dreiging daarvan heeft een enorme aantrekkingskracht op mij. Je raadt het al: ik zou heel graag eens willen voelen hoe het is als zulke stiletto nagels flink in mijn rug worden gezet. Maar om de een of andere blijkt zo’n niet al te lieve dame onvindbaar te zijn. Dus daarom vroeg ik me af of er hier een Dame zou zijn die wel van een beetje flink krabbelen en knijpen houdt.
En wie ik ben? Ik ben een ongebonden 40 jarige man uit Zuid-Holland. Ik ben 1m88 en helaas niet slank. Maar wel heel verzorgd, gewassen, geschoren (inclusief rug), netjes gepoetste tandjes, enz. Ik schijn heel prettig te zijn in de omgang, gevoel voor humor, beleefd, soms wat cheeky en heel goed in staat om ook een goed gesprek te voeren. Dus overall schijn ik best aantrekkelijk te zijn ;-)
Ik snap dat jullie tijd heel kostbaar is, dus een vergoeding behoort zeker tot het pakket. Mocht je interesse hebben dan kan je mij bereiken op wannabe_deurmat@yahoo.com (ja, ik weet dat het een raar emailadres is).
Nogmaals, ik weet dat dit eigenlijk niet de bedoeling is voor dit forum. Dus ik doe dit echt maar één keer. En mijn excuses voor het geval iemand hier aanstoot aan neemt.