Hoe scherp zijn stiletto nagels?

• PPP

Ok, ik weet dat dit forum hier eigenlijk niet voor bedoeld is. Maar kennelijk is het toch zo bijzonder dat het nergens anders te vinden is. Ik beloof dat ik hier maar één keer zal posten.

Ik heb al sinds mijn pubertijd een ding voor vrouwen met lange nagels. De laatste jaren zie ik steeds vaker stiletto nagels voorbij komen, en de dreiging daarvan heeft een enorme aantrekkingskracht op mij. Je raadt het al: ik zou heel graag eens willen voelen hoe het is als zulke stiletto nagels flink in mijn rug worden gezet. Maar om de een of andere blijkt zo’n niet al te lieve dame onvindbaar te zijn. Dus daarom vroeg ik me af of er hier een Dame zou zijn die wel van een beetje flink krabbelen en knijpen houdt.

En wie ik ben? Ik ben een ongebonden 40 jarige man uit Zuid-Holland. Ik ben 1m88 en helaas niet slank. Maar wel heel verzorgd, gewassen, geschoren (inclusief rug), netjes gepoetste tandjes, enz. Ik schijn heel prettig te zijn in de omgang, gevoel voor humor, beleefd, soms wat cheeky en heel goed in staat om ook een goed gesprek te voeren. Dus overall schijn ik best aantrekkelijk te zijn ;-)

Ik snap dat jullie tijd heel kostbaar is, dus een vergoeding behoort zeker tot het pakket. Mocht je interesse hebben dan kan je mij bereiken op wannabe_deurmat@yahoo.com (ja, ik weet dat het een raar emailadres is).

Nogmaals, ik weet dat dit eigenlijk niet de bedoeling is voor dit forum. Dus ik doe dit echt maar één keer. En mijn excuses voor het geval iemand hier aanstoot aan neemt.

• nallajja

Je weet al dat het hier niet de bedoeling is om dit soort berichten te posten. DOE HET DAN OOK NIET!!!

Dit soort dames zijn echt wel te vinden. Ga daarvoor naar een sekssite. Die zijn er tegenwoordig genoeg.

Ik ga je dan ook melden bij de beheerders.

• PPP

Dat is het probleem. Die zijn daar dus helemaal niet te vinden. Anders was ik ook niet hier gekomen :-)

• PPP

Trouwens, ik ben ook helemaal niet op zoek naar sex!

• nallajja

Je bent hier gewoon verkeerd en echt donder lekker op zeg. Maak het de kat wijs dat je die dames daar niet kan vinden. Echt ik vind het te belachelijk voor woorden dat je dit soort dingen hier komt zoeken. Dit hoort thuis op 18+ website. Er komen hier ook minder jarigen.

En als jij die vrouwen niet kan vinden heb je gewoon niet goed genoeg gezocht. Tegenwoordig is er voor elke fetish wel iets te vinden.

• PPP

Sorry, maar dan weet jij duidelijk niets van de fetish wereld af. Ja, internet staat vol met allerlei commerciële rotzooi op dat gebied, maar in het echt iets uit proberen is iets heel anders. Overigens vraag ik me af waarom jij dit zo ontzettend 18+ vindt. Dan ben je kennelijk niks gewend. Maar goed, dit wordt een welles nietes discussie waar niemand wat aan heeft, dus ik ga verder niet meer op jouw commentaar in.

• Moderator3

Beste PPP,

Jouw verzoek past en hoort niet op dit forum.

Er is melding gemaakt bij de beheerder, deze zal het topic verwijderen.

M.v.g. Moderator

• PPP

Ok, kan ik me op zich iets bij voorstellen. Vind het alleen jammer dat ik hier weer tegen die typische Nederlandse “tolerantie” aanloop. Zeker gezien er in het verleden er hier wel eens eerder een posting is geweest die een tikkeltje afwijkend is geweest. Die posting was overigens niet van mij.

Ik wens iedereen hierbij dan ook een prettig weekend.