Ms. Keiko gelpolish

• Filesofeetje

Dames die wat langer meelezen weten dat ik een Ebay verslaving heb;)

Ik heb in het verleden wel eens een set soak off gel polish besteld maar de geur was zo vies( geen aceton geur, heel apart) dat die gelijk in de kliko zijn beland. Voor 10 euro was dat pech maar geen ramp. Ik had wel 24 kleurtjes LED-gel soak off besteld die bevielen, maar die waren alleen in een setje van 12 te krijgen en niet alle kleuren bevallen me.

Via amerikaanse fora kwam ik bij ms. keiko polish, ik heb een paar kleurtjes besteld en de kwaliteit vind ik echt bizar goed en dat voor 2 euro per flesje. De kleuren dekken heel mooi en het product heeft geen nare geur,

Ik heb het nu alleen nog maar zelf geprobeerd en op een vriendin en het zit super!

Nu vroeg ik mij af of er hier al dames zijn die dit product in de salon gebruiken, want ik wil wel zeker weten dat het duurzaam is voor ik het in de salon introduceer en als niemand het gebruikt wacht ik er nog even mee tot ik het een paar maanden heb gebruikt.

• nallajja

Ik lees even mee.

Vriendin heeft deze soak off ook besteld maar gebruikt m alleen prive.

Wat ik mij vooral afvraag is of er geen slechte stoffen inzitten? Aangezien het uit hongkong komt.

• Sunny72

Heb het ook eens besteld, stond op Ms.Keiko maar kreeg flesjes binnen en er stond ‘gewoon’ BlueSky op…!

Deze heb ik op mijzelf en bij een klantje getest, heb zelf gelnagels, waar alles op blijft zitten, maar bij 1vd 2 werden bij mij de topjes vrij gauw kaal… Bij mijn klantje op de nn en bleef zitten als een huis ???!!

Ik vind wel dat die echt anders ruiken dan de BlueSky die ik via Engeland besteld heb.. deze heeft een veel meer chemisch luchtje…

Miranda , die hier ook vaak komt/kwam, had hetzelfde, kreeg ook BlueSky binnen… die had meer pech meen ik.

Maar toch wisselende ervaringen…

Dus heb je er eigenlijk nog niks aan.. sorry :(

Ik zou het niet doen, dat is mijn mening… BlueSky is al niet duur vergeleken met andere.

Succes met het maken van je keuze! Sunny

• Filesofeetje

Slechte stoffen heb ik natuurlijk ook over gedacht, in principe kan je natuurlijk een basecoat gebruiken van een ander merk voor de zekerheid, want dan is er geen contact met de natuurlijke nagelplaat of de huid. Bij mij staat er wel gewoon ms. keiko op.Er zit bij de bestelling een msds rapport, dus ingredienten en allergie waarschuwingen enz. Ik kan daarin geen gekke dingen ontdekken en gezien de massale verkoop lijkt het me betrouwbaar. Ik ben benieuwd of dames dit in de salon langere tijd gebruiken:)

Blue sky vind ik zelf waardeloos zetten, maar dat is mijn persoonlijke ervaring

• Sunny72

Het zal er aan liggen bij welke verkoper je het gekocht hebt… dat jij wel Ms.Keiko erop had staan.

BlueSky kan idd vrij dik zijn , en daarbij idd iedereen zijn eigen mening en dus voorkeur… :D

Maar het flesje van Ms.Keiko is wel exact die van BlueSky, op de naam dus na … dus of die inhoud dus veel verschilt ??? ik vraag het me af…

Ik heb een keer getest, 2 flesjes, maar ik doe iig geen gelpolish via daar bestellen ( gevoelsmatig).. de rest kan geen kwaad, nail art ofzo.

Maar dat is mijn mening ;)

Sunny

• Tiny

Filosofeetje op welke amerikaanse fora heb je het gelezen? Kun je de links doorgeven?

Het flesje ziet inderdaad hetzelfde uit als BlueSky.