Baal van mezelf

• nallajja

Even van me af schrijven.

Ik baal heel erg.

Ik heb vandaag mijn nichtje haar nagels gedaan.

Acryl met french. En ik vind het zoooo lelijk. Ik kan wel janken zo erg baal ik.

Zij niet, zij vind ze prima (zegt ze).

Ze wilde ze vierkant en lang.

De vorige keer heeft ze dit in het buitebland gedaan. Toen klopte de verhouding met de french totaal niet. Ik was al bang dat ze weer hetzelfde wilde.

De verhouding ben ik totaal ontevreden over. Ik heb ze korter mogen maken dan ze eigenlijk had want ze wilde de french nog langer.

De verhouding is bijba 50/50 ( dit had se in het buitenland ook vind ze mooi)

Ook zag ik veel lucht. Hier baal ik nog het hards van. Ooh ben zo boos op mezelf.

Ik ben nog in opleidibg en zij is mijn eerste echte “klant”. Maar goed ook al ben ik in opleiding het moet wel goed.

Nichtje ging wel tevreden de deur uit maar ik baal zo. Aangegeven dat ik ze de volgende keer nog wel langer kan doen( dit wilde ze graag) maar dat ik dan eerst ga oefen op nagelbed verlenging zodat de verhouding mooier wordt.

Duidelijk gezegd dat de verhouding nu niet helemaal is zoals het hoort maar zij wilde ze zo.

Lang verhaal moest het ff kwijt.

• rikasnagelstudio

wij hebben allemaal baal momenten gehad, en ik heb er nog wel eens 1 tussen.

Dit komt allemaal goed hoor, als je je opleiding hebt afgerond kun je het en kun je terug kijken op deze baalmoment en denk je… ik doe het toch wel even ;-)

• nallajja

Dank je voor je berichtje.

Ik ga nog harder oefenen. Vind acryl erg lastig. Zo vaak lucht. Dan denk ik dat het goed is en dan toch weer. Nou ja oefenen oefenen oefenen.

• Ikke88

Hoort erbij.. heb het nu ook nog wel. Ik heb ook vaak als ik terug kijk op een foto van een klant dat ik verbeterpunten zie.

• Eljee nails

Wees niet te hard voor jezelf!

Je bent nog in opleiding, je kunt nog geen perfecte nagels leggen…en al heb je straks je opleiding afgerond…dan nog is het oefenen en oefenen…en je zult jezelf nog vaak verbeteren.

Het is niet zo eenvoudig als sommigen denken hoor….leer van je fouten en je zult sprongen maken.

Ik heb na mijn opleiding nog wat workshops gedaan…daar leer je erg veel van. Omdat je dan de basis al hebt en dan let op andere dingen! Kan het niet uitleggen, mar daar leer je zoveel van.

Ik weet niet waar je woont, maar als je dichtbij Den Haag woont weet ik nog wel een heel goed adres hoor! Beppie Basant, een vakvrouw.

Succes!

Hoe is het inmiddels met de nagels van je nichtje?

• nallajja

Dank jullie wel.

Ik woon niet in de buurt van Den haag. Ik woon totaal aan de andere kant. Helemaal in Twente.

Ben vandaag de hele dag niks anders aan het doen als oefenen op mijn Truus.

Nichtje is er gelukkig wel blij mee. Heb nog geen klacht gehoord iig. Heb haar gezegd dat ze me direct moet zeggen als er wat mee is.

Ze gaat morgen voor 3 weken op vakantie daarna komt ze terug. Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet.

• irene01

Ik en vele met ons kennen dit gevoel. Klant blij, maar wij zo ontevreden.

Het kost mij helaas ook nog zo ontzettend veel tijd. En door een klant heb ik nu acryl even in de spreekwoordelijke ijskast gezet. Ik richt mij nu op de natuurlijke nagel. Daarna als ik weer wat meer tijd en rust krijg, dan ga ik weer verder met acryl.

• wendy3

Irene, zo heb ik dat ook! ik ben nu ook alleen maar bezig met de natuurlijke nagel. ff geen acryl en gel meer