Dag dames,
Naar aanleiding van een meningsverschil met een klant, wil ik graag openbaar uitleggen waarom ik geen gelpolishes van Bluesky retour kan nemen. Bluesky levert haar flesjes zonder verzegeling, waardoor voor mij niet na te gaan is of een flesje al dan niet geopend is. Als ik de gelpolishes in het retourrecht zou opnemen, bestaat er een kans dat de flesjes geopend/gebruikt zijn, soms zelfs in een stoffige omgeving. Het vervolgens weer verkopen van deze retour gezonden gelpolishes, zou dus ontevreden klanten kunnen opleveren. Dat wil ik voorkomen en daarom wijk ik hier nimmer van af. Het mag niet zo zijn dat iemand een gelpolish bij mij koopt die misschien door een ander geopend is.
Omdat de kleurweergave van verschillende computers af kan wijken en je natuurlijk wel wilt weten hoe de kleuren in het echt zijn, bied ik de kleurstalen aan, normaal gesproken voor 0,75 per kleur, maar de complete collectie (ruim 120 kleuren) is verkrijgbaar voor 50,-. Als dit aanbod zowel telefonisch als per mail wordt afgewezen omdat dit te duur zou zijn, is het vreemd om vervolgens te melden dat de kleuren niet zo zijn als op de site, terwijl de flesjes niet geopend zouden zijn.
Ik wil geen namen noemen en ‘de vuile was’ openbaar maken, maar wanneer er gedreigd wordt om op social media te verkondigen dat je niet krijgt wat je koopt en er zelfs gezegd wordt dat ik geopende flesjes verkoop vanwege vermeende vingerafdrukken, voel ik mij genoodzaakt hier mijn kant van het verhaal toe te lichten. Ik zal er verder ook niet op in gaan, mocht de betrokkene hier op reageren.
Klanten van mij weten dat ik hier 100% achtersta en echt geen flesjes retour zou nemen. Als ik een verkeerde kleur lever, hoef je hem ook niet terug te sturen, omdat ik er toch niks meer mee kan, ik bied mijn excuses aan voor het ongemak en stuur gewoon alsnog de juiste kleur op.